گلکسی S22 از سال جاری وارد فاز تولید انبوه می‌شود

اخیرا کمپانی کره‌ای سازنده تلفن‌های هوشمند، از جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کرده و آن‌ها را روانه بازار کرده است. اکنون پس از رویداد مذکور، شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی جهت عرضه‌ی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S است.

در روز جاری و پیش از عرضه‌ی این اسمارت‌فون‌ها، برخی از جزئیات در مورد زمان‌بندی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 سامسونگ در فضای اینترنت منتشر شده است. آخرین گزارشات و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که سری گلکسی S22 سامسونگ در ماه نوامبر (آبان-آذر) سال جاری میلادی وارد فاز تولید انبوه خواهند شد.

علاوه بر این، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی‌های هوشمند این سری، از ماه ژانویه ۲۰۲۲ برای خرید در دسترس عموم خواهند بود. انتظار می‌رود که تمامی اعضای خانواده گلکسی S22 به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ شرکت کوالکام مجهز باشند. گفتنی است تراشه‌ی فوق‌الذکر در ماه دسامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

گلکسی S22 از سال جاری وارد فاز تولید انبوه می‌شود
شایان ذکر است که خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ، اولین اسمارت‌فون‌هایی در جهان خواهند بود که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهند برد. به عبارت دیگر، سامسونگ با این عمل به نبرد کمپانی شیائومی رفته است. چندی پیش این غول چینی گوشی‌های هوشمند جدید خود را به تراشه‌ی پرچم‌دار جدید سری اسنپدراگون مجهز نمود.

بر اساس گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شد، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ توسط سامسونگ تولید شده و احتمالاً شاهد بهبود ۲۰ درصدی عملکرد آن خواهیم بود. لازم به ذکر است که اگر‌چه مسئولیت سفارش کلی این قطعات به عهده‌ی شرکت سامسونگ خواهد بود، اما این شرکت وظیفه‌ی تولید تراشه‌ی گوشی هوشمند گلکسی S22 پلاس را به کمپانی TSMC سپرده است.

احتمالا در برخی از مناطق، شاهد استفاده از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ به جای تراشه‌ی اسنپدراگون در گوشی‌های سری S22 خواهیم بود. در این صورت انتظار می‌رود که این تراشه به منظور به حداکثر رساندن عملکرد این دستگاه‌ها، به صورت ترکیبی با چیپست گرافیکی شرکت AMD مورد استفاده قرار گیرد.

گزارشات نشان می‌دهند که مدل گران‌قیمت این سری، یعنی گوشی هوشمند گلکسی S22 الترا از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و همچنین یک لنز تله‌فوتوی پریسکوپ و یک لنز فوق‌عریض برخوردار خواهد بود.

مطالب مرتبط