گرفتن حق ثبت اختراع نوعی جوراب توسط اپل

به نقل از نبض فناوری appleinsider یکی دیگر از حق ثبت اختراع افسانه ای اپل را که توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده تأیید شده معرفی کرده است.

به نظر می رسد که اپل سعی دارد اکوسیستم خود را با کفش های مجهز به سنسور گسترش دهد.

این حق ثبت اختراع انواع مفاهیم شبیه جوراب را ارائه می دهد ساختارهای پشتیبانی شکل پا با اجزایی مانند آهن ربا که در یک سیستم ترکیبی، می تواند شامل اجزای سکوی پا با آهن ربا های متناظر باشد که ممکن است کاربر روی آنها بایستد.

هدف از این جوراب ها ارائه شبیه سازی لمسی است که تجربه AR یا VR کاربر را افزایش می دهد. بازخورد لمسی هنگامی است که فناوری، حس لمس را از طریق لرزش یا سایر روشها به طور مصنوعی به کاربر منتقل می کند.

از آنجا که پاهای شما دارای عصب زیادی است، وجود بازخورد لمسی در کفش های مخصوص طراحی شده می تواند احساسات زیادی را به پوشنده آن منتقل کند و تجربه VR را کاملا تغییر دهد. حسگرها می توانند بسته به محیط مجازی که در آن غوطه ور هستید، انواع مختلفی را شبیه سازی کرده و همچنین الگوهای بازخورد نیرویی را برای شبیه سازی ضربه ارائه دهند.

در حین کار، ممکن است نیروهای برشی و نیروهای عادی به سطوح داخلی یک سطح تکیه گاه پا و یا سطح خارجی سکوی پا ایجاد شود. این نیروها ممکن است احساس استراحت یا سر خوردن در سطح را برای کاربر ایجاد کنند. اثرات اصطکاک و سایر اثرات نیز ممکن است با استفاده از دستگاه های خروجی تولید شود.

این حق ثبت اختراع همچنین می گوید که ممکن است عملکرد جوراب ها به دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند، رایانه و یا سایر تجهیزات نصب شده روی سر کاربر متصل شده و توسط آنها کنترل شود. به عبارت دیگراین ممکن است ربطی به محصولات VR / AR آینده اپل داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *