کلاب هاوس برای بهبود تجربه کاربری، قابلیت جدیدی به نام Wave را معرفی می‌کند

به‌تازگی، محققی به نام جین منچوم وونگ اسکرین‌شات‌هایی از کلاب هاوس منتشر کرده است که بر‌‌اساس آن‌ها به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در حال کار روی روشی جدید برای دعوت مردم به اتاق‌های صوتی هستند. این ویژگی جدید Waves نامیده می‌شود و بیشتر روی جنبه‌های اجتماعی و معمولی کلاب‌هاوس متمرکز است. پیش‌تر، اکثر تمرکز توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن روی برنامه‌های زنده تولیدکنندگان محتوا بود که دیگران در آن‌ها شرکت می‌کردند.

به‌گزارش ورج، بر‌‌‌‌‌‌‌‌اساس اسکرین‌شات‌هایی که وونگ به‌اشتراک گذاشته، Waves به شما امکان می‌دهد با استفاده از دکمه‌ای مشابه لوگوی کلاب‌هاوس، به دوستان خود دست تکان دهید و آن‌ها را به اتاق گفت‌وگو دعوت کنید. اگر آن‌ها پاسخ دهند، به‌طور خودکار به اتاقی صوتی اضافه می‌شوند تا بتوانید صحبت کنید. سخن‌گویان این شرکت از اظهارنظر درباره کشف وونگ خودداری کرده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این ویژگی برای اتاق‌های اجتماعی کلاب‌ هاوس در نظر گرفته شده است.

 در‌ادامه، اسکرین‌شات منتشر‌شده جین منچوم وونگ را مشاهده می‌کنید:

اکنون، مدتی است که توسعه‌دهندگان کلاب‌ هاوس تلاش خود را برای بهبود آن بیشتر و ویژگی‌های جدیدی مانند پشتیبانی از صدای فضایی را به این اپلیکیشن اضافه کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد کلاب‌ هاوس بیشتر از اینکه تنها بخواهد راهی جدید برای آنلاین‌بودن کاربران در فضای مجازی ارائه دهد، روی کاربردهای حرفه‌ای اپلیکیشن خود متمرکز شده است. همین مسئله باعث شد تا فضای رقابتی بین شبکه‌های اجتماعی مختلف شکل بگیرد و مواردی مانند Spaces توییتر و Stage Channels دیسکورد به کاربران ارائه شوند.

بااین‌حال، اکنون که قابلیتی به نام Waves معرفی شده است، به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان کلاب هاوس برای بهبود تجربه کاربری قدم مفیدی برداشته‌اند.

 دیدگاه شما کاربران درباره کلاب هاوس چیست؟ آیا از آن مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید؟

 

منبع:Zoomit

آموزش دوره Devops

مطالب مرتبط