کاهش چشمگیر قیمت کنسول نینتندو سوییچ در بازار اروپا پیش از عرضه مدل OLED

نینتندو قیمت نسخه اصلی کنسول سوییچ را در سراسر اروپا کاهش داد. نینتندو سوییچ قبل از این با قیمت ۳۲۹ یورو عرضه می‌شد و اکنون با ۳۰ یورو کاهش به ۲۹۹ یورو رسیده است. همچنین این قیمت در انگلستان ۲۷۹ پوند بود که اکنون به ۲۵۹ پوند کاهش یافته. این شرکت ماه آینده میلادی میلادی سوییچ با نمایشگر اولد را روانه بازار می‌کند و کاهش قیمت‌ها پیش از عرضه این محصول است.

قیمت نسخه مجهز به نمایشگر اولد در اروپا ۳۶۴ یورو و در انگلستان نیز ۳۰۹ پوند خواهد بود. نسخه جدید از یک نمایشگر اولد ۷ اینچی با وضوح ۷۲۰P و حاشیه‌های باریک برخوردار است. درگاه اترنت، استند جدید و بلندگوهای بهبودیافته در نینتندو سوییچ اولد دیده می‌شوند. هیچ تغییر سخت‌افزاری دیگری در کار نیست و بیشتر می‌توان گفت شاهد ارتقا صفحه نمایش هستیم.

شاید یکی از نکات مثبت عرضه نینتندو سوییچ اولد را بتوان کاهش قیمت نسخه اصلی دانست که باعث می‌شود خریداران بیشتری پیدا کند. قیمت‌های جدید فعلا در فروشگاه‌های نینتندو دیده می‌شوند و خرده فروشی‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی همچون آمازون فعلا این کاهش قیمت را اعمال نکرده‌اند. نسخه اولد در تاریخ ۱۶ مهر ماه برای فروش عرضه می‌شود و باید دید چه استقبالی از نسخه جدید می‌شود.

سخنگوی شرکت نینتندو گفته: «پس از سنجش عوامل مختلف و بررسی نرخ ارز در اروپا و همین‌طور معرفی نینتندو سوییچ اولد، زمان را برای تغییر قیمت مناسب ارزیابی کردیم.»

منبع: Digiato

مطالب مرتبط