چگونه در تلگرام دسکتاپ نظرسنجی کنیم؟

در این خبر روش ساخت نظرسنجی در تلگرام به تفصیل و مرحله به مرحله توضیح داده شده است.

یکی از پویاترین روش‌ها برای دریافت بازخورد از کانال تلگرام یا شرکت کنندگان در چت گروهی استفاده از نظرسنجی است. اعضا می‌توانند تز نظرسنجی برای ابراز نظرات خود به صورت صریح استفاده و ادعا‌های خود را با حقایق تأیید کنند. نظرسنجی فرصتی امن و ناشناس برای شرکت در بحث و بیان نظرات کاربران فراهم می‌کند. در این خبر به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با استفاده از انواع رایانه‌های شخصی و موبایل در تلگرام نظرسنجی کنید.

تلگرام خود را در کامپیوتر راه اندازی کنید و به گروه یا کانال مدنظرتان بروید. زمانی که وارد گروه یا کانال شدید، روی سه نقطه بالای سمت راست صفحه کلیک کنید. گزینه “ساخت نظرسنجی (Create Survey) ” را از منوی کشویی باز شده انتخاب کنید.

در این زمان شما با یک قسمت برای درج متن مواجه می‌شوید که آن جا می‌توانید سوال خود را وارد کنید. در باکس متن زیر آن روی “گزینه‌های نظر سنجی (Survey Options) ” کلیک و گزینه اول را وارد کنید. برای وارد کردن گزینه‌های بیشتر روی “اضافه کردن یک گزینه (Add an option) ” کلیک و سپس آن را در کادر مربوطه تایپ کنید.

وقتی همه گزینه‌های سوال و جواب آماده پست شدن بودند، روی “ساخت (Create) ” که در گوشه بالای سمت راست قرار دارد، کلیک کنید. بعد از انجام دادن همه این مراحل نظرسنجی شما بلافاصله منتشر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دوره آموزشی MCSE 2016

مطالب مرتبط