پری‌لود Call of Duty: Black Ops Cold War از این هفته آغاز می‌شود

به نقل از ویجیاتو

فاصله چندانی تا عرضه بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops Cold War باقی نمانده و در همین راستا اکتیویژن جزئیاتی از پری‌لود آن منتشر ساخته است.

به نقل از گیم رنت، پری‌لود Call of Duty: Black Ops Cold War به زودی آغاز می‌شود و مخاطبان می‌توانند از طریق پلتفرم‌های پی سی، پلی اسیتشن ۴ و ایکس باکس وان آن را پیش از عرضه دانلود کنند.

مشخصا با توجه به اینکه کنسول‌های نسل بعدی هنوز رسما به بازار عرضه نشده قابلیت پری‌لود برای آن‌ها فعلا در دسترس نیست. لازم به ذکر است که برای دسترسی به قابلیت پری‌لود مخاطبان باید Cold War را پیش خرید کرده باشند.

هر یک از پلتفرم‌های مقصد این بازی برای انجام پری‌لود راهنما و نحوه خاصی دارند. اکتیویژن هم تمام اطلاعات در این زمینه را منتشر نکرده اما خب مخاطبان همین الان هم به اندازه کافی در این رابطه می‌دانند.

پری‌لود پلی استیشن ۴
پری‌لود Call of Duty Black Ops Cold War روی پلی استیشن ۴ قرار است از تاریخ ۵ یا ۶ نوامبر (بسته به منطقه بازیکن) آغاز گردد. تمام بازیکنانی که پیش از این بازی مذکور را روی پلی استیشن ۴ پیش‌خرید کرده‌اند در این تاریخ‌ها می‌توانند پری‌لود را آغاز کنند.

در حال حاضر فروشگاه پلی استیشن روز ۶ نوامبر (۱۶ آبان) را به عنوان زمان شروع پری‌لود در آمریکای شمالی معرفی کرده است. به یاد داشته باشید که خریداران پلی استیشن ۵ پس از عرضه این کنسول بلافاصله می‌توانند Cold War را دانلود کنند.

پری‌لود ایکس باکس
اکتیویژن همچنان تاریخ دقیقی برای پری‌لود Call of Duty: Black Ops Cold War روی ایکس باکس مشخص نکرده اما احتمال می‌رود این بازی‌ هم همان روند Call of Duty: Modern Warfare را روی این پلتفرم در پیش بگیرد.

در نتیجه بازیکنان می‌توانند منتظر آغاز پری‌لود بازی در تاریخ ۴ یا ۵ نوامبر باشند. Cold War برای خریداران ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز بلافاصله پس از عرضه کنسول‌ها جهت پری‌لود در تاریخ دهم نوامبر (۲۰ آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.

پری‌لود پی سی
بازیکنانی که نسخه اولیه Call of Duty Black Ops Cold War را از طریق Battle.net خریداری کرده‌اند متاسفانه باید مدت بیشتری صبر کنند. اکتیویژن تاریخ آغاز پری‌لود روی پی سی را هم اعلام نکرده اما خب بر اساس برنامه‌های سال گذشته، احتمالا ۳ یا ۴ روز پیش از عرضه رسمی بازی پری‌لود پی سی هم در دسترس قرار گیرد.

طبق اعلام رسمی اکتیویژن، حجم Cold War روی پی سی به ۱۷۵ گیگابایت می‌رسد و مخاطبان احتمالا دانلودی سخت و طولانی را در پیش دارند!

در اخبار مرتبط با Call of Duty: Black Ops Cold War خواندیم سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای این بازی مشخص شده و روز گذشته هم اسکرین‌شات‌های زیبایی از سه ماموریت اول کمپین آن منتشر گردید. همچنین می‌دانیم این عنوان از رهگیری پرتو و DLSS 2.0 پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌ سی عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *