واتس‌آپ برنامه بتای عمومی برای اپلیکیشن دسکتاپی خود را منتشر کرد

واتس‌آپ برنامه بتای عمومی برای اپلیکیشن دسکتاپی خود را منتشر کرد

واتس‌آپ همانند اکثر اپلیکیشن‌های دیگر مشغول اجرای تست بتا است. این فرآیند ضروری است؛ زیرا پیش از انتشار برنامه به‌صورت عمومی بایستی از عملکرد مطلوب آن اطمینان حاصل کرد. از این گذشته در صورت عرضه یک اپلیکیشن یا به‌روزرسانی به‌صورت عمومی و عملکرد نه‌چندان مطلوب آن، کاربران هنگام استفاده از برنامه با مشکلات فراوانی مواجه شده و این موضوع پیامدهایی فاجعه‌بار را به‌دنبال خواهد داشت.

واتس‌آپ پیش‌تر ورژن بتای اپلیکیشن‌های موبایلی خود برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را منتشر کرد. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این پلتفرم در راستای عرضه برنامه بتای عمومی برای اپلیکیشن دسکتاپی خود نیز کار می‌کند.

واتس‌آپ برنامه بتای عمومی برای اپلیکیشن دسکتاپی خود را منتشر کرد
همان‌طور که بسیاری از شما احتمالا آگاه هستید؛ واتس‌آپ دارای یک اپلیکیشن دسکتاپی است که به کاربران امکان می‌دهد تا در عوض ضرورت دسترسی مداوم به گوشی‌های خود قادر به انجام چت از طریق کامپیوتر شخصی باشند.

این برنامه بتا اساسا به کاربران شرکت‌کننده امکان می‌دهد تا پیش از سایرین به بررسی و تست قابلیت‌های جدید اپلیکیشن بپردازند. همچنین این فرآیند به واتس‌آپ کمک می‌کند تا پیش از انتشار ورژن عمومی برنامه اشکالات و حفره‌های امنیتی احتمالی را شناسایی نماید. این برنامه بتا هر ۲ ورژن مخصوص ویندوز و macOS را تحت پوشش قرار خواهد داد.

شایان به ذکر است که این برنامه با توجه به ماهیت بتای خود احتمالا دچار باگ‌ها و مشکلاتی خواهد بود. بنابراین برای استفاده به‌صورت روزمره احتمالا گزینه ایده‌آلی به‌شمار نخواهد رفت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *