معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد هیچ بسته ای گران نشده است/مردم میتوانند شکایت کنند!

رضا باقری اصل معاون وزیر: طبق بررسی‌ مجدد همکارانمان در سازمان در ابتدای صبح امروز، هیچ بسته‌ای (اعم از بسته‌های عادی، شبانه و …) که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده و تنها ۳۴ %افزایش یافته است.

درپایان هفته گذشته مقرر گردیدکه در نهایت پس از چندین سال تکلیف تعرفه بسته‌های اینترنتی مشخص شد. درواقع پس از جلسه اپراتورها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مرتبط با افزایش کیفیت شبکه توسط آن‌ها مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی حدود ۳۰ % افزایش یابد.

اما به دنبال انتشار برخی خبرها مبنی بر افزایش چند برابری و اعلام برخی کاربران که تعدادی از بسته‌های اینترنتی حذف شدند از سوی رگولاتوری اعلام شد، هیچ بسته موجودی دار مجوز حذف شدن ندارد و حداکثر افزایش قیمت این بسته ها حدود ۳۰ % است.

موضوعی که امیر محمدزاده لاجوردی- رئیس سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از این موضوع به آن اشاره کرد هیچکدام از بسته‌هایی که تا دیروز در دسترس کاربران بوده، نباید حذف شوند و بیش از ۳۴ % هم افزایش قیمت نخواهند داشت و با اپراتورهایی که از این دو اصل را زیر پا بگذارم برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۷ بسته‌ی جدید ۹۰ روزه، ۱۲۰ روزه و ۱۸۰ روزه توسط اپراتورها معرفی شده است و ۱۹۵ شماره دریافت شکایات مردمی است.

گفتنی است روز گذشته، محمد احسان خرامید- مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم از مردم درخواست کرد هرگونه افزایش قیمت بسته اینترنت بالاتر از ۳۴ %اعلامی و رسمی را به شماره ۱۹۵ سازمان تنظیم گزارش کنند.

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط