مشخصات کلیدی و طراحی گوشی Nothing Phone 2a افشا شد

ناتینگ فون ۲a ظاهراً با تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد.

طبق بسیاری از شواهد، ناتینگ در آینده نزدیک از یک گوشی میان‌رده رونمایی خواهد کرد. این دستگاه ظاهراً ناتینگ فون ۲a نام دارد و حالا یک تصویر از نمونه آزمایشی آن به همراه مشخصات اصلی‌اش افشا شده است.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «یوگش برار»، در پستی در شبکه اجتماعی X مشخصات فنی و تصویری از نمونه آزمایشی گوشی آینده ناتینگ را منتشر کرده است.

مشخصات احتمالی ناتینگ فون ۲a

گوشی آینده ناتینگ ظاهراً به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و گلیف مشابه ناتینگ فون ۲ روی پنل پشتی مجهز می‌شود.

ناتینگ فون ۲a با سیستم‌عامل پیش‌فرض Nothing OS 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۴ از راه می‌رسد. این دستگاه همچنین از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قدرت این دستگاه همچنین توسط تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ تأمین می‌شود که کمی ضعیف‌تر از چیپ‌های سری دایمنسیتی ۸۰۰۰ است.

ناتینگ برای اولین‌بار به سراغ تراشه‌های مدیاتک می‌رود که ظاهراً می‌خواهد با این رویکرد، تفاوت میان گوشی‌های میان‌رده و بالارده خود را نشان دهد.

تصویر افشاشده از نمونه آزمایشی Nothing Phone 2a، طراحی پنل جلویی و پشتی این دستگاه را نشان می‌دهد که البته نمی‌توانیم طراحی گلیف را ببینیم. طبق این تصویر، طراحی دوربین اصلی گوشی میان‌رده ناتینگ متفاوت از ناتینگ فون ۲ خواهد بود.

به گفته برار، گوشی جدید ناتینگ با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) معرفی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که ناتینگ در این رویداد از گوشی ناتینگ فون ۳ هم رونمایی کند.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط