مشخصات فنی مهم شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro 5G در یک قدمی معرفی فاش شد.

یک افشاگر مشخصات فنی مهم و قیمت دو گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro 5G که به زودی وارد بازار خواهند شد را فاش کرده است.

تاریخ رونمایی رسمی و برخی از مهم‌ترین مشخصات فنی گوشی‌های شیائومی ۱۲T و ‍۱۲T Pro 5G به بیرون درز کرده است. البته به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این اطلاعات به طور رسمی تأیید نشده‌اند. بنابراین احتمال شایعه بودنشان وجود دارد.

طی چند وقت اخیر اطلاعات مختلفی از گوشی‌های سری Xiaomi 12T به بیرون درز کرده است. یکی از جدیدترین آن‌ها از سوی یک افشاگر قابل اعتماد به نام Paras Guglani بوده است. افشاگری که می‌گوید این دو گوشی به زودی وارد بازار خواهند شد. این دو گوشی ماه گذشته نیز در گوگل پلی کنسول ظاهر شده بودند.

زمان عرضه و پیکربندی حافظه شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro 5G

این افشاگر می‌گوید که شیائومی گوشی‌های جدیدش را در ماه سپتامبر معرفی و عرضه می‌کند. مدل پرو این گوشی نسخه گران قیمت‌تری است و در دو پیکربندی حافظه عرضه خواهد شد. نسخه پایه آن ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌کند. مدل بالارده‌تر آن هم به ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی مجهز است. گوشی Xiaomi 12T Pro 5G در رنگ‌های آبی Clear، نقره‌ای Lunar و مشکی Cosmic عرضه می‌شود. نسخه معمولی این خانواده هم با دو پیکربندی وارد بازار خواهد شد.

شیائومی 12T

مشخصات فنی و قیمت

شیائومی از همان سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی Samsung HP1 که روی گوشی موتورولا موتو ایکس ۳۰ پرو به کار رفته در گوشی شیائومی ۱۲T Pro 5G استفاده کرده است. علاوه بر آن دو سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنارش هستند. اما در آن سمت نسخه معمولی این خانواده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است.

هر دو گوشی همچنین از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند. اما سرعت شارژ آن‌ها متفاوت است. نسخه پرو با توان ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود، در حالی که نسخه معمولی با توان ۶۷ وات شارژ خواهد شد. یکی دیگر از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این دو مدل، چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در مدل پرو و دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا در مدل معمولی است. نمایشگر هر دو گوشی سری شیائومی ۱۲T نیز ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسلی است.

و در نهایت باید به قیمت این دو اشاره کرد. قیمت نسخه معمولی بین ۶۰۰ تا ۶۲۰ یورو است، در حالی که نسخه پرو با قیمتی بین ۸۰۰ تا ۸۲۰ یورو عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط