لنوو از اولین تبلت‌های ۵G خود رونمایی کرد

لنوو از اولین تبلت‌های ۵G خود یعنی «تب P11» و «تب P12 پرو» با مشخصاتی قدرتمندتر از نسل قبل، مجهز به اسپیکرهای با کیفیت و طول عمر باتری نسبتا خوب رونمایی کرد.

لنوو تب P12 پرو

تبلت پی ۱۲ پرو از نمایشگر ۱۲.۶ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی با روشنایی ۶۰۰ نیت، چیپ اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۸ گیگابایتی، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بهره می برد. این دستگاه با بدنه تمام فلزی همراه با هندزفری بی‌سیم با قابلیت حذف نویز و ۲۸ ساعت عمر باتری رونمایی شده است.

نمایشگر این تبلت دارای رزولوشن ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. پنل نمایشگر با پشتیبانی از ۱۰۷ درصد از رنگ‌های فضای رنگی NTFC و پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR 10، دارای رنگ‌های غنی و دقت رنگ بالایی است. تبلت P12 پرو دارای اسپیکرهای JBL با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس و پشتیبانی از ویژگی Premium Audio لنوو جهت شنیدن بهترین صدا است. این تبلت مجهز به باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. البته شارژر سریع دارای این توان به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود.

 تبلت جدید لنوو همراه با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود و از قابلیت Project Unity برخوردار است که جفت شدن تبلت با کامپیوترهای ویندوز ۱۰ و ۱۱ به‌صورت بی‌سیم جهت استفاده از نمایشگر آن‌ها به‌عنوان نمایشگر دوم را امکان‌پذیر می‌کند و اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز در کنار هم نمایش داده می‌شوند. این تبلت در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها با قیمت ۶۱۰ دلار، فقط از وای‌فای پشتیبانی می‌کند و مدل دیگر با قیمت ۱۰۶۴ دلار علاوه بر وای فای از شبکه ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. در ضمن P12 از قلم دیجیتالی Precision Pen 3 با قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

لنوو تب P11

از اصلی‌ترین ویژگی‌های P11 با قیمت ۵۹۱ دلار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پردازنده ۷۵۰G

حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی

رم ۴ و ۸ گیگابایتی

نمایشگر IPS LCD دالبی ویژن با اندازه ۱۱ اینچ با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ و روشنایی ۴۰۰ نیتی

باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر باتری ۱۲ ساعتی

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی

اسپیکرهای دالبی اتموس JBL

پورت USB-C جهت اتصال به نمایشگاه خارجی

پشتیبانی از قلم دیجیتالی

بدنه تمام فلزی

مطالب مرتبط