قیمت پیامک با تصویب مجلس در سال آینده افزایش می‌یابد

به نقل از گجت نیوز طبق مصوبه جدید نمایندگان مجلس، قیمت پیامک در سال آینده افزایش پیدا می‌کند. اپراتورها طبق این طرح در سال ۱۴۰۰ علاوه بر نرخ هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال از مشترکان دریافت خواهند کرد.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی عصر روز سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ در ادامه بررسی جزئیات بودجه ۱۴۰۰ در بخش درآمد بند (ی) تبصره ۶ ماده واحده این لایحه را تصویب کردند که طبق آن قیمت پیامک در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس مصوبه جدید مجلس، اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی می‌بایست ضمن قیمت هر پیامک مبلغ ۱۰ ریال از استفاده‌کنندگان این خدمات دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کنند. همچنین حق‌الامتیاز و حق‌السهم دولت از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی به میزان ۱۰% افزایش پیدا کرده و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل واریز خواهد شد.

احمد امیرآبادی، فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در این رابطه اعلام کرد کمیسیون تلفیق اصلاحیه‌ای داده که بر اساس آن اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات، اجازه افزایش تعرفه اینترنتی مصرفی را در سال ۱۴۰۰ نخواهند داشت. امروز وزیر ارتباطات و معاونان وی از افزایش قیمت اینترنت در سال آینده با مصوبه کمیسیون تلفیق خبر داده بودند که مجتبی رضاخواه، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس این موضوع را تکذیب کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *