قیمت تبلت‌های سری گلکسی تب S9 سامسونگ افشا شد

ارزان‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی تب S9 با قیمت ۹۲۹ یورو وارد بازار خواهد شد.

رویداد گلکسی آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مردادماه) برگزار می‌شود و انتظار داریم در آن از جدیدترین گوشی‌های تاشو این شرکت رونمایی شود. در کنار این محصولات، احتمالاً با تبلت‌های سری گلکسی تب S9 هم روبه‌رو خواهیم شد و حالا قیمت این دستگاه‌ها افشا شده است.

تبلت‌های سری گلکسی تب S9 در سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا روانه بازار خواهند شد. براساس گزارشی جدید، قیمت ارزان‌ترین عضو این خانواده برابر ۹۲۹ یورو خواهد بود.

قیمت احتمالی تبلت‌های سری گلکسی تب S9

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، گلکسی تب S9 در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۹۲۹ یورو قیمت خواهد داشت. مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این تبلت هم با قیمت ۱۰۴۹ یورو به فروش خواهد رسید.

قیمت گلکسی تب S9

مدل‌های پلاس و اولترا این خانواده ظاهراً تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند و به ترتیب ۱۱۴۹ و ۱۳۶۹ یورو قیمت خواهند داشت. باید به این موضوع اشاره کرد که این قیمت‌ها مربوط به نسخه وای‌فای می‌شود، بنابراین درصورتی‌که کاربر بخواهد از سیم‌کارت استفاده کند، باید هزینه بیشتری بپردازد. علاوه‌براین، به‌خاطر میزان مالیات در اروپا، باید منتظر قیمت پایین‌تری برای این محصولات در بازار ایالات‌متحده آمریکا باشیم.

گلکسی تب S9 به نمایشگر ۱۱ اینچی داینامیک امولد با رزولوشن WQXGA، باتری ۸۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و ضخامتی برابر ۵.۹ میلی‌متر دارد.

گلکسی تب اس ۹ پلاس نمایشگر ۱۲.۴ اینچی داینامیک امولد با رزولوشن +WQXGA، باتری ۱۰,۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳+۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. ضخامت این محصول هم به ۵.۷ میلی‌متر می‌رسد.

درنهایت با گلکسی تب S9 اولترا روبه‌رو هستیم که با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی داینامیک امولد با رزولوشن +WQXGA، باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین یکسان با مدل پلاس از راه می‌رسد. این محصول ۵.۵ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

منبع: دیجیاتو

مطالب مرتبط