قابلیت اشتراک گذاری لینک در اینستاگرام برای کاربران عادی ارائه خواهد شد

به گزارش گجت نیوز
در حال حاضر قابلیت اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام فقط برای کاربرانی ارائه می‌شود که بیش از ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشند؛ قابلیتی که برای فعالان مجازی و کسب‌وکارهای آنلاین بسیار حائز اهمیت بوده و با آن می‌توانند سطح درآمد خود را از بخش تبلیغات افزایش دهند. اما اکنون اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را برای کاربران عادی خود نیز فعال کند. در واقع اینستاگرام اخیرا امکانی را برای تعداد اندکی از کاربران مورد آزمایش قرار داده که آنها می‌توانند به کمک یک استیکر استوری، لینک مورد نظر خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

قابلیت اشتراک گذاری لینک در اینستاگرام برای کاربران عادی

share-instagram

در حال حاضر این قابلیت برای تعداد اندکی از کاربران به صورت آزمایشی فعال شده و مشخص نیست آیا سرانجام تمام کاربران این شبکه اجتماعی امکان استفاده از این قابلیت را خواهند داشت یا خیر. در همین راستا ویشال شاه (Vishal Shah)، مدیر محصول اینستاگرام اعلام کرد هدف ما از آزمایش چنین قابلیتی این است تا انواع لینک‌هایی که کاربران به اشتراک می‌گذارند را دنبال کنیم و ببینیم که آیا کاربران از این ویژگی برای انتشار اسپم یا اطلاعات نادرست استفاده می‌کنند یا خیر؟ وی افزود امیدواریم پس از انجام مراحل آزمایشی، قابلیت اشتراک گذاری لینک در اینستاگرام را برای تمام کاربران عادی ارائه کنیم.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات زیادی را برای این شبکه اجتماعی محبوب در نظر گرفته است؛ مثلا اخیرا اینستاگرام برای اولین بار به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران خود امکانی را فراهم کرد تا بتوانند از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام و با رایانه پست‌های خود را منتشر کنند. همچنین اینستاگرام آزمایش دیگری را آغاز کرده که تا واکنش کاربران به پست‌های پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *