فوری؛ هویت خالق بین‌کوین به‌زودی برملا می‌شود!

حساب کاربری مرموزی که ادعا می‌کند خالق بیت کوین است، قصد دارد هویت خود را فاش کند.

حساب کاربری ساتوشی در ایکس (توییتر سابق) که از سال ۲۰۱۸ هیچ فعالیتی نداشته، اخیراً به‌طور مرتب ارسال توییت‌های روزانه را آغاز کرده است. این اکانت نام ارزشمند Satoshi را به‌خود اختصاص داده و اکنون با انتشار بیانیه‌ای جالب، به سرتیتر خبرها تبدیل شده است.

گفته می‌شود حساب ساتوشی در توییتر تحت کنترل کریگ رایت قرار دارد؛‌ فردی که قبلاً هم بارها ادعا کرده که ساتوشی ناکاموتو است و حق‌امتیاز وایت‌‌پیپر بیت کوین را دراختیار دارد. چند روز قبل نیز فعالیت مجدد این اکانت، جنجال‌هایی به‌پا کرد.

توییت جدید Satoshi نظرات بسیاری را به‌خود جلب کرده است. این پست ادعا می‌کند هویت واقعی شخصیت ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۲۴ و با استفاده از شواهد بسیار زیاد فاش و بدین‌ترتیب معمای خالق ناشناس بیت کوین برای همیشه حل خواهد شد. جالب اینکه توییت مذکور به‌صورت وارونه نوشته شده بود تا فضای مرموزتری به آن ببخشد.

حساب توییتر ساتوشی از ۲ اکتبر تاکنون هر روز پست‌هایی درمورد بیت کوین به‌اشتراک می‌گذارد. این اکانت اخیراً درباره‌ی ویژگی‌های فنی بیت کوین نیز توضیحات نسبتاً کاملی ارائه داد.

ادعاهای کریگ رایت که تصور می‌شود کنترل حساب ساتوشی را دراختیار دارد، به‌طور کلی مورد پذیرش جامعه‌ی رمزارز نیست. رایت حتی رمزارز مشتق‌شده از بیت کوین موسوم‌به BSV را راه‌اندازی کرد که به ادعای وی، بیت کوین واقعی است.

منبع : زوم ایت

مطالب مرتبط