شیائومی می ۱۱ اولترا در رتبه‌بندی وبسایت DxOMark رتبه نخست را کسب کرد

به نقل از آیتی رسان با معرفی اسمارت‌فون پرچم‌دار شیائومی می ۱۱ اولترا طی روز گذشته این هندست در رتبه‌بندی دوربین‌های اسمارت‌فونی توسط موسسه DxOMark رتبه نخست را کسب کرد. این اسمارت‌فون با اختلاف ۴ امتیاز از مدل برتر پیشین با نام هواوی میت ۴۰ پرو پلاس پیشی گرفته است. پرچم‌دار جدید شیائومی با کسب امتیاز کلی ۱۴۳ بر مدل نسل قبلی خود موسوم به می ۱۰ اولترا با اختلاف ۱۰ امتیاز بیش‌تر غلبه کرده است.

تیم DxOMark فرآیند تست را به‌طور کامل اجرا نموده و کلیه شاخص‌های تست را رتبه‌بندی کرده است. با این‌حال تیم فنی این موسسه برای اتمام نگارش گزارش بررسی خود فرصت کافی را در اختیار نداشته است. بنابراین گزارش مذکور متعاقبا منتشر خواهد شد. نمودار مربوط به امتیازات دوربین به‌صورت تفکیک شده در بخش انتهایی خبر قابل رویت است.

شیائومی می ۱۱ اولترا در تمامی حوزه‌ها بر هواوی میت ۴۰ پرو پلاس غلبه نموده است. پرچم‌دار شیائومی در تست‌های عکاسی، قابلیت زوم و فیلم‌برداری به‌ترتیب موفق به کسب امتیازات ۱۴۸، ۱۰۰ و ۱۱۷ شده است. برای مقایسه جالب است بدانید که اسمارت‌فون هواوی در این حوزه‌ها به‌ترتیب امتیازات ۱۴۴، ۹۸ و ۱۱۵ را کسب کرده است. پرچم‌دار گلکسی S21 اولترا سامسونگ نیز با کسب امتیازات ۱۲۸، ۷۶ و ۹۸ (مجموع امتیازات ۱۲۱) فرسنگ‌ها از رقبای خود عقب افتاده است. اگرچه موسسه DxOMark با ارزیابی بدبینانه خود گلکسی S21 اولترا را در رتبه‌ای پایین‌تر نسبت به گلکسی S20 اولترا قرار داده است. لذا به صحت و سقم این ارزیابی‌ها بایستی با دیده تردید نگاه کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *