شارژر مغناطیسی جدید اپل پیش از عرضه سری آیفون ۱۳ تاییدیه FCC را دریافت کرد

تظار می‌رود که کمپانی اپل در ماه جاری از گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۳ پرده‌برداری کند. این غول آمریکایی دنیای فناوری، احتمالا در روز جاری، تاریخ برگزاری رویداد رونمایی از محصولات خود را رسما اعلام خواهد کرد. از سوی دیگر بر اساس اخبار منتشر شده، شارژر مغناطیسی جدید اپل، موسوم به MagSafe نیز موفق به اخذ تاییدیه FCC شده است.

مشخصات شارژر جدید MagSafe

بر اساس گزارش جدیدی که در وب‌سایت ۹to5Mac انتشار یافته، شارژر جدید MagSafe با شماره مدل A2548 تاییدیه FCC را دریافت نموده است. شایان ذکر است که نسل فعلی شارژر MagSafe کمپانی اپل، دارای شماره مدل A2140 است.

البته وبسایت خبری فوق بیان داشته است که کمپانی اپل برای تغییرات کوچک نیز از شماره مدل جدید استفاده کرده و گاهی اوقات حتی تشخیص تغییرات صورت گرفته دشوار است.

گزارشی که پیش‌تر و در ماه ژوئن منتشر شد نشان می‌داد که گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۳، به احتمال فراوان از حلقه‌ی شارژ بی‌سیم بزرگ‌تر و آهن‌ربا‌های قوی‌تری بهره خواهند برد که از شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بنابراین با توجه به شواهد موجود این احتمال وجود دارد که شارژر جدید MagSafe، برای گوشی‌های هوشمند جدید اپل طراحی شده باشد. اما صحت این ادعا در حال حاضر مشخص نشده است.

گفتنی است که فهرست FCC نکته‌ی دیگری را نیز تأیید کرده است. این فهرست تصدیق نموده است که شارژر جدید MagSafe شرکت اپل، با گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳ سازگاری کاملی خواهد داشت. البته در لیست فوق از دو نسل مختلف آیفون، که هر دو نسل متشکل از چهار گوشی هوشمند هستند، به عنوان “تلفن قدیمی” و “تلفن جدید” نام برده شده است.

همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، احتمالاً اپل تا پایان ماه سپتامبر سال جاری گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود گوشی‌های جدید اپل، به دلیل کمبود جهانی نیمه‌هادی، هزینه‌ی خرید بیشتری برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند آیفون داشته باشد.

مطالب مرتبط