رکورد جدید بازی Marvel’s Spider-Man در فروش نسخه ها

فروش بیش از ۵۰ میلیون نسخه

مجموعا فروش سه بازی اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک گیمز در تمام پلتفرم‌ها بیش از ۵۰ میلیون شده است

شرکت سونی در طول یک دهه اخیر تعداد زیادی بازی انحصاری برجسته را را منتشر کرده علاوه بر موفقیت از نظر تجاری توانسته نظر منتقدها را هم به خود جلب کند، اما بیشتراین بازی ها نتوانستند به موفقیت مجموعه بازی‌های Marvel’s Spider-Man برسند. بازی‌های اسپایدرمن استودیو اینسامنیاک گیمز نه‌تنها مورد تحسین منتقدها قرار گرفتند، بلکه عملکرد خوبی نیز در زمینه فروش داشتند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Insomniac Games در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از رکورد تازه این بازه خبر داد. شرکت سونی در ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعلام کرد که این مجموعه به فروش ۳۳ میلیون نسخه دست یافته است. بدون شک بازی Marvel’s Spider-Man 2 با فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای خود کمک بزرگی به امار این فروش ها کرده است.

زمان زیادی از ارائه آمار فروش دو نسخه قبلی مجموعه Marvel’s Spider-Man توسط سونی می‌گذرد. این شرکت در ماه اوت ۲۰۱۹ اعلام کرد که نسخه اول Marvel’s Spider-Man موفق به فروش ۱۳.۲ میلیون نسخه شده است؛ درحالی‌که یک سال بعد پروفایل لینکدین یکی از کارکنان پلی استیشن به فروش ۲۰ میلیون نسخه از این بازی اشاره داشت.

آخرین آمار فروش Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در ماه ژوئیه ۲۰۲۱ اعلام شد و این بازی در آن زمان ۶.۵ میلیون نسخه فروش داشت. اطلاعات که از اینسامنیاک گیمز درز کرد نشان می‌دهند که این بازی تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ بیش از ۱۴.۴ میلیون نسخه فروش داشته است؛ هرچند این موضوع به‌‎طور رسمی اعلام نشده..

منبع:زومجی

مطالب مرتبط