درصد پر استفاده ترین اندروید ها میان کاربران اعلام شد، ولی اندروید ۱۲ وضعیت را خوبی ندارد.

جدید ترین گزارشی که از شرکت گوگل منتشر شده میزان رضایت کاربران از اندروید ۱۲ می باشد که در ماه آگوست انتشار یافته، که تنها حدود ۱۳/۳درصد کاربران از آن استفاده میکنند.

قبل از آپدیت ۱۴ آگوست گوگل آخرین بار در ۹ می آخرین آمار مربوط به نسخه های گوناگون اندروید را مورد انتشار قرار داده بود.

آن موقع هنوز از اندروید ۱۲ در جدول پخش سیستم عامل گوگل دیده نمیشد، اوایل ماه جاری گوگل آمار میزان استفاده کردن کاربران بروزرسانی کرد .اطلاعاتی که انتشار داده شده است نشان میده که اندروید۱۲ به روی ۱۳/۳ درصد از موبایل ها اجرا شده است. برحسب بعضی از شواهدی که منتشر شده ، سهم‌ اندروید ۱۲ در ماه می در حدودا ۶٫۶ درصد بوده است ؛ هرچند هنوز این اطلاعات منتشر داده شده در سایت گوگل به طور قطعی نوشته نشده . جدولی که از طرف   گوگل انتشار یافته، موفقیت اندروید ۱۱ رو با داشتن امتیاز ۲۷ درصد از سهام را به نمایش گذاشته است.

حقیقتا اندروید ۱۱ پراستفاده ترین نسخه سیستم عامل شرکت گوگل می باشد، و قبل آن هم اندروید های ۱۰ و ۹ پر استفاده ترین اندروید قرار دارند که به‌ترتیب ۲۲٫۳ و ۱۴٫۵ درصد‌ از سهم‌ بازار‌ را ازآنِ خودشان کردند . حقیقتا اندروید ۱۱ پراستفاده ترین نسخه سیستم عامل شرکت گوگل می باشد، و قبل آن هم اندروید های ۱۰ و ۹ پر استفاده ترین اندروید قرار دارند که به‌ترتیب ۲۲٫۳ و ۱۴٫۵ درصد‌ از سهم‌ بازار‌ را ازآنِ خودشان کردند .

وقتی که گوگل این اطلاعات را به صورت ماهانه انتشار داد از موبایل های اندرویدی استفاده میشد،  که در دوره‌ های هفت‌روزه‌ی ولی به تاریخ‌ ذکر شده به پلی‌استور دسترسی دارند.

منبع:ZOOMIT 

مطالب مرتبط