تصاویر منتسب به ایرپاد ۳ از طراحی شبیه به ایرپاد پرو خبر می‌دهد

به نقل از دیجیاتو

وب‌سایت «۵۲audio» تصویری به اشتراک گذاشته که ادعا می‌کند مربوط به ایرپادز ۳ است. باتوجه به تصویر به نظر می‌رسد طراحی نسل سوم هدفون‌ بی‌سیم اپل از ایرپادز پرو الهام گرفته است.

هرچند قبلا شنیده می‌شد اپل قصد دارد نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم خود را با طراحی متفاوتی به بازار عرضه کند؛ اما در تصویر جدید از نظر ظاهری تفاوت چندانی با ایرپاد پرو دیده نمی شود.

وبلاگ ژاپنی «MacOtakara»، این تصویر فاش شده را به عنوان نخستین تصویر از نسل سوم ایزپادز اپل منتشر کرده است. با توجه به تصویر فاش شده، قسمت بالای هدفون و کاور کیس ایرپادز ۳ دیده می‌شود.

پیشتر بلومبرگ گزارشی در مورد تغییر طراحی مدل‌های جدید ایرپادز اپل منتشر کرده بود. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها روی توسعه دو مدل جدید ایرپادز کار می‌کنند که یکی از آنها ایرپادز ۳ اقتصادی است که جایگزین نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم اپل می‌شود.

همان‌طو رکه در تصویر دیده می‌شود، قسمت پایه‌ هدفون بی‌سیم جدید ظاهرا کوتاه‌تر است و گوشی‌های قابل تعویض دارد. اپل در نظر دارد طول عمر باتری هدفون‌های بی‌سیم جدید را نیز ارتقا دهد.

با وجودی که ایرپادز ۳ ممکن است از نظر طراحی شباهتی به اپرپادر پرو داشته باشد؛ اما از ویژگی‌های پیشرفته‌ای همچون حذف نویز فعال بهره نخواهد برد. به علاوه اپل روی توسعه اپرپادز پرو جدیدی با ابعاد کوچکتر و طراحی دایره‌ای شکل کار می‌کند.

مشخص نیست کوپرتینویی‌ها چه زمانی از هدفون‌های بی‌سیم جدید خود رونمایی خواهند کرد. اما بلومبرگ پیشتر گفته بود که اپل در سال ۲۰۲۰ ایرپادزهای جدید خود را معرفی می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *