تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ: قیمت بیت کوین قطعا به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

با وجود وضعیت نسبتا نامتناسب ارزهای دیجیتال در چند مدت اخیر، مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ می‌گوید قیمت بیت کوین قطعا به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و این موضوع به زمان نیاز دارد.

مایک مک گلون، استراتژیست و تحلیل‌گر ارشد کالا در بلومبرگ می‌گوید که بیت کوین، برترین ارز دیجیتال بازار همچنین در مسیر صعود به قیمت ۱۰۰ هزار دلار می‌باشد. مک گلون معتقد هست که قیمت نفت در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به روند نزولی خود ادامه می‌دهد، کم کردن قیمت نفت احتمالا نشانه روند کاهش تورم جهانی است که به این معنا می‌باشد که فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا به احتمال بسیار زیاد افزایش نرخ‌ها را متوقف می‌کند.

بر اساس نظرسنجی اخیر که توسط بانک فدرال رزرو نیویورک انجام شده است، انتظارهای تورم در ایالات متحده نسبت به تمام دوره‌های زمانی کاهش یافته است. این شرایط اقتصادی ممکن است باعث شود که تغییراتی در قیمت طلا به وجود بیاید. مک گلون پیش‌بینی کرده که فلز زرد سطح ۲ هزار دلار را بازپس خواهد گرفت. همچنان‌تحلیلگر ارشد بلومبرگ معتقد می‌باشد که بیت کوین به عنوان یک نسخه بتای پیشرفته از طلا و اوراق قرضه خزانه‌داری عمل خواهد کرد.

مایک مک گلون: انتظار رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار را دارم

طبق گزارش‌ یو تودی ، مک گلون بار‌ها‌ اعتقاد‌ داشت که بیت کوین می‌تواند تا آخر سال ۲۰۲۱ میلادی به ارزش ۱۰۰ هزار‌ دلار خواهد رسید ، ولی پیش‌بینی‌ او اشتباه‌ از آب درآمد‌ . بزرگترین ارز‌ دیجیتال بازار‌ ها در ژوئن امسال به قیمت‌ ۱۷ هزار‌ و ۶۰۰ دلار افت کرد‌ . با این حال‌ این تحلیلگر همچنان بر پیش‌بینی‌ صعود‌ قیمت‌ بیت کوین اصرار‌ دارد‌ .

 

گزارش‌ کارهای قوی که هفته گذشته‌ بازار‌ها‌ را شوکه نمود ، احتمالا‌ فدرال رزرو‌ ایالات متحده آمریکا را برای کاهش‌ قیمت سود به شیوه‌ای جدی‌تر و تهاجمی‌تر تشویق‌ کرده است‌ . همانطور که یو تودی گزارش‌ داده است، مک گلون از فدرال رزرو‌ به عنوان بزرگترین مخالف‌ برای ارز‌های‌ دیجیتال پیشقدم نام‌برده‌ است‌ . چند وقت پیش‌ قیمت‌ بیت کوین به بالای سطح‌ ۲۴ هزار‌ دلار رسید‌ و ارزش‌ آن همراه با سهام افزایش‌ پیدا‌ نمود.

افت ۶۵ درصدی قیمت بیت کوین نسبت به بالاترین رکورد

بیت کوین به عنوان ارز‌ دیجیتال بهتر بازار‌ همچنان نسبت‌ به بالاترین رکورد خود‌ ، ۶۵ .۳۹ درصد افت‌ ارزش‌ داشته است که افت چشمگیری محسوب‌ می‌شود‌ . همچنان‌ این ارز‌ دیجیتال نسبت‌ به اتریوم عملکرد‌ ضعیف‌تری را به ثبت‌ رسانده. در حال‌ حاضر Bitcoin الزاماً باید ۳۱۶ درصد رشد‌ قیمت‌ را تجربه‌ کرده است تا بتواند به سطح‌ قیمت ۱۰۰ هزار‌ دلار برسد.

در آخر ضروری هست که تاکید‌ کنیم نظر‌ بیان‌ شده‌ توسط‌ تحلیل‌گر بلومبرگ ، یک نصیحت برای سرمایه‌گذاری نیست‌ و فقط‌ برای اطلاع‌ شما ارائه‌ شده‌. هر سرمایه‌گذاری و معامله‌ای نیازمند‌ ریسک می باشد که به همین علت دائماً باید‌ پیش از تصمیم‌گیری ، تحقیقات لازم‌ را انجام‌ دهید .

منبع:gadgetnews

مطالب مرتبط