به روز رسانی ویندوز ۱۱ برای سیستم‌ های قدیمی

به روز رسانی جدید ویندوز ۱۱ باعث می‌شود، دستگاه‌های کند عملکرد اجرایی بهتری داشته باشند.

اخیرا ارتقای ویندوز ۱۱، برای بسیاری از کاربران درد سرساز بوده است. اما اکنون مایکروسافت از به روز رسانی جدید خود برای کاربرانی که از سیستم‌های قدیمی استفاده می‌کنند، خبر داد.

به گزارش Techradar، مایکروسافت در حال به روز رسانی ویندوز ۱۱ است. این به روز رسانی برای کاربرانی طراحی شده که از سخت افزار قدیمی و ارزان قیمت استفاده می‌کنند. در حال حاضر این ویژگی در دسترس  توسعه دهنگان است و زمان دسترسی کاربران به آن مشخص نیست. مایکروسافت  امیدوار است که این ویندوز جدید به کاربران کمک کند تا فایل‌های مهم خود را با File Explorer سریع‌تر باز کنند.

با توجه به انتشار ویندوز ۱۱ با چندین عملکرد جدید، File Explorer برای کاربران بسیار کند اجرا می‌شود و همچنان مستعد خرابی‌های مکرر است. یکی از برجسته‌ترین خرابی‌ها، عملکرد جستجوی آهسته سیستم‌ها است که اگر کاربران تعداد زیادی فایل در هارد دیسک سیستم خود ذخیره کرده باشند، عملکرد جستجوی سیستم کند خواهد شد و در نتیجه  سیستم برای باز کردن‌ فایل‌ها نیاز به مدت زمان بیشتری دارد.

 انتظار می‌رود این به روز رسانی به کاربران کمک کند تا با سرعت بیشتری به جستجو در فایل‌های خود بپردازند و در وقت خود صرفه جویی کنند. این به روز رسانی برای کاربرانی که ویندوز ۱۱ را روی سخت افزار ارزان و قدیمی خود اجرا می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود. زیرا کاربران در استفاده از سیستم‌های ارزان قیمت با سخت افزار ضعیف از زمان طولانی بارگزاری فایل‌ها و افت عملکرد رنج می‌برند.

طبق این گزارش احتمال دارد، قابلیت‌های دیگر ویندوز ۱۱ شامل پشتیبانی از broadband speech support باشد که در صورت استفاده از محصولاتی مانند ایرپادها، کیفیت صدای تماس‌های صوتی بهبود پیدا می‌کند. همچنین ممکن است، این به روز رسانی جدید دارای یک عملکرد محبوب در Alt + Tab باشد.

در همین حال، مایکروسافت، Credential Guard را برای همه کاربران تجاری به عنوان یک عملکرد پیش‌فرض فعال کرده است. این عملکرد از امنیت داده‌های حیاتی مبتنی بر مجازی‌ سازی محافظت می‌کند و با توجه به نسخه جدید ویندوز ۱۱ این ویژگی فقط برای توسعه‌دهندگان آن در دسترس است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

دوره آموزشی CCNA

مطالب مرتبط