باگی در به‌روزرسانی watchOS 8.3 منجر به شارژ نشدن برخی از اپل واچ‌‌ها می‌شود

طبق گزارش‌های منتشرشده در انجمن اپل و ردیت، تعدادی از دارندگان اپل واچ سری ۷ پس از دریافت به‌روزرسانی watchOS 8.3 با مشکلات شارژ مواجه شده‌اند.

شواهد نشان می‌دهد که برخی از کاربران اپل واچ سری ۷ با نصب آخرین به‌روزرسانی واچ‌اواس، با مشکل شارژ نشدن دستگاه مواجه شده‌اند. البته به‌نظر می‌رسد که بسیاری از شکایات مربوط به شارژرهای شخص ثالث اپل واچ است. یکی از کاربران دراین‌باره می‌گوید:

دیشب ساعتم را به watchOS 8.3 به‌روزرسانی کردم و امروز صبح آن را روی شارژر شخص ثالث قرار دادم. بعد از یک ساعت برگشتم و دیدم که شارژ دستگاه تنها دو دصد افزایش یافته است. همین کار را با ساعت همسرم و شارژر شخص ثالث او انجام دادم و همین نتیجه را مشاهده کردم.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، به‌نظر می‌رسد این باگ شارژرهای شرکت‌های ثالث ارزان‌قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ زیرا گزارش‌های کمتری از شارژرهای شرکت‌های نام‌آشنایی همچون انکر یا بلکین منتشر شده است. کاربران در شرح این مشکل می‌گویند که در بسیاری از موارد، اپل واچ برای چند دقیقه شارژ و سپس شارژ به‌طور ناگهانی متوقف می‌شود. ظاهرا راه‌اندازی مجدد اپل واچ می‌تواند به شروع مجدد شارژ کمک کند؛ اما قطعا راه‌حل دائمی برای این موضوع نخواهد بود.

البته تعداد اندکی از کاربران نیز در هنگام شارژ با آداپتورهای عرضه‌شده توسط اپل با مشکل مواجه هستند و برخی دیگر، سرعت شارژ بسیار پایین یا خالی شدن سریع باتری اپل واچ را مشاهده می‌کنند. گزارش اغلب کاربران مربوط به نسل هفتم ساعت‌های هوشمند اپل می‌شود. بااین‌حال، برخی از کاربران مشکل مذکور را در اپل واچ سری ۶ نیز مشاهده کرده‌اند.

به‌طو کلی، مشخص نیست که اپل چه برنامه‌ای را برای برطرف کردن این مشکل درنظر گرفته است؛ اما با استناد به موارد مشابه، گمان می‌رود که در به‌روزرسانی‌های آینده این باگ برطرف شود.

منبع: زوم ایت

دوره آموزشی +Network

مطالب مرتبط