این ساعت هوشمند ۱٫۵ میلیونی شبیه Apple Watch Ultra است!

ساعت هوشمند نویز کالرفیت کالیبر ۳ با نمایشگر ۱٫۷۸ اینچی همیشه‌روشن OLED و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی شد.

شرکت نویز که به تولید هدفون‌ بی‌سیم و ساعت هوشمند معروف است، از گجت پوشیدنی جدیدی با نام کالرفیت کالیبر ۳ با ظاهر شبیه به اپل واچ اولترا و اپل واچ اولترا ۲ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با وجود قیمت اقتصادی‌اش، از امکانات مناسبی بهره می‌برد.

با توجه به صفحه‌ی خرید محصول در وبسایت Noise، ساعت هوشمند کالیبر ۳ نمایشگر ۱٫۷۸ اینچی OLED دارد و از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن بهره می‌برد. به‌لطف گواهی IP68، این ساعت هوشمند در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

نویز کالرفیت کالیبر ۳ از طریق بلوتوث و سیستم Noise Tru Sync به گوشی آیفون و گوشی اندرویدی متصل می‌شود و می‌توانید تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید. نویز امکان شخصی‌سازی ۱۰۰ واچ‌فیس در ساعت هوشمند اقتصادی کالیبر ۳ را برای کاربران فراهم کرده است.

ساعت هوشمند کالرفیت کالیبر ۳ می‌تواند ضربان قلب را هفت روز هفته و ۲۴ ساعت روز اندازه‌گیری کند. به‌غیر از حسگر ضربان قلب، حسگر سطح اکسیژن خون، مدیریت استرس و پایش سلامت زنان در ساعت هوشمند اقتصادی کالیبر ۳ قرار گرفته است.

برند Noise مدعی است که باتری ساعت هوشمند کالرفیت کالیبر ۳ می‌تواند تا هفت روز دوام بیاورد اما با تماس بلوتوثی مداوم، این عدد به دو روز کاهش پیدا می‌کند. کاربران با استفاده از اپلیکیشن NoiseFit می‌توانند ساعت هوشمند کالیبر ۳ را به گوشی متصل کنند.

ساعت هوشمند اقتصادی کالیبر ۳ از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که برای علاقه‌مندان به تناسب اندام خبر خوبی است. این ساعت هوشمند از نمایش اعلان‌ها، هواشناسی، زنگ هشدار، شاتر دوربین، مدیریت موزیک و ماشین حساب پشتیبانی می‌کند.

قیمت ساعت هوشمند کالرفیت کالیبر ۳ نزدیک به ۳۰ دلار است که نسبت به قیمت ساعت هوشمند شیائومی، قیمت ساعت هوشمند سامسونگ و قیمت اپل واچ مقرون‌به‌صرفه‌تر است. کالرفیت کالریبر ۳ در رنگ‌های سبز، آبی، صورتی، مشکی و قرمز پررنگ روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط