این اسپیکر جدید اپل است؛ هوم‌پاد با نمایشگر لمسی!

منابع آگاه می‌گویند اپل مشغول ساخت هوم‌پاد جدیدی با صفحه‌نمایش LCD بزرگ‌تر در بخش بالایی است.

اپل دی‌ماه سال گذشته نسل دوم اسپیکر هوشمند خود را پس از دو سال وقفه از تولید نسل اول، معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، شایعاتی درباره‌ی توسعه‌ی مدل‌های مختلف هوم‌پاد که بعضی از آن‌ها نمایشگر LCD دارند، منتشر شده است.

افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس تصویر یکی از نمونه‌های آزمایشی هوم‌پاد نمایشگردار اپل را فاش کرده است. آنچه در تصویر می‌بینیم، نمونه‌ای واقعی از هوم‌پاد است، نه رندر.

اپل هنوز تصمیمی درباره‌ی زمان عرضه‌ی هوم‌پاد جدید نگرفته است، اما اسپیکر هوشمند جدید اپل که کدنام B720 دارد، مراحل توسعه را تا حد زیادی طی کرده و احتمالاً در نهایت شاهد تغییر چشمگیری نسبت‌ به تصویر فاش‌شده نخواهیم بود.

برای استفاده از صفحه‌نمایش جدید هوم‌پاد، اپل برخی از برنامه‌های سیستم‌عامل tvOS را بازنویسی کرده است تا بتوانند در نمایشگرهای مختلف اجرا شوند. هرچند این کار در حال حاضر لزومی ندارد زیرا تقریباً همه‌ی تلویزیون‌ ها نسبت تصویر یکسانی دارند. اسپیکر هوشمند هوم‌پاد با نسخه‌ی تغییر یافته‌ای از tvOS تولید می‌شود.

شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند Apple Music و Apple Podcasts اولین اپلیکیشن‌هایی هستند که برای سازگاری با فرمت نمایشگر جدید بازنویسی می‌شوند. اپلیکیشن LcdUTest که در عکس فاش‌شده دیده می‌شود، اپلیکیشنی داخلی است که برای آزمایش نمایشگر جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هنوز زود است تا بدانیم رابط کاربری چگونه خواهد بود، اما گفته شده که نمایشگر هوم‌پاد هنگام پخش آهنگ یا پادکست، انیمیشنی بر اساس رنگ‌های آلبوم نشان خواهد داد. همچنین نشانه‌هایی وجود دارد که نمایشگر ممکن است برخی از اعلان‌های مهم نظیر تماس‌ها و پیام‌ها را نشان دهد.

منبع : زوم ایت

مطالب مرتبط