اپل در آستانه عرضه هدست Vision Pro

هم‌زمان با نزدیک‌شدن به زمان عرضه هدست ویژن پرو، اپل می‌خواهد کارمندان این شرکت آمادگی لازم برای ارائه خدمات به خریداران را داشته باشند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در آخرین گزارش خود می‌گوید اپل برنامه‌ریزی جلسات آموزشی دوروزه هدست ویژن پرو را برای کارمندان خرده‌فروشی‌ها آغاز کرده است. براساس این برنامه، از هر فروشگاه اپل در ایالات‌متحده چند نفر به کالیفرنیا می‌روند تا آموزش ببینند. این برنامه ظاهراً از اواسط ژانویه ۲۰۲۴ کلید می‌‌خورد.

هم‌زمان با نزدیک‌شدن به زمان عرضه هدست ویژن پرو، اپل می‌خواهد کارمندان خرده‌فروشی‌های این شرکت آمادگی لازم برای ارائه خدمات به خریداران را داشته باشند.

کارمندان اپل در یک کارگاه دوروزه، کارکردن با هدست ویژن پرو را آموزش می‌بینند

اپل برنامه‌ریزی آموزش هدست ویژن پرو را برای کارکنان خرده‌فروشی‌های خود آغاز کرده است. طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل درحال افزایش آمادگی برای عرضه ویژن پرو در خرده‌فروشی‌هاست.

خبرنگار بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On می‌گوید اپل برنامه‌ریزی جلسات آموزشی دو روزه Vision Pro را برای کارمندان خرده‌فروشی‌ها آغاز کرده است. در این برنامه، اپل از هر فروشگاه خرده‌فروشی خود چند نفر را برای آموزش انتخاب می‌کند تا به کالیفرنیا بروند و به‌صورت حضوری آموزش ببینند. سپس افراد آموزش‌دیده به فروشگاه‌های مربوطه بازمی‌گردند و بقیه کارمندان را آموزش می‌دهند.

برنامه‌ این آموزش دو روزه برای اواسط ژانویه درنظر گرفته شده است. اپل قصد دارد برنامه عرضه ویژن پرو را با دقت هرچه بیشتر به انجام برساند. این هدست می‌تواند برای هر کاربر سفارشی شود و اگر کارمندان در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشند، این وضعیت می‌تواند تجربه کاربری آن‌ها را با مشکل روبه‌رو کند. بنابراین هر مرحله باید به‌دقت تنظیم شود. حتی نحوه برخورد کارکنان خرده‌فروشی با مشتری و نحوه قراردادن دستگاه روی سر کاربر نیز اهمیت دارد.

در گزارش مربوطه به این نکته نیز اشاره شده است که فروشگاه‌های اپل به‌زودی تجهیزات جدیدی برای مونتاژ و بسته‌بندی هدست‌های ویژن پرو دریافت خواهند کرد. مارک گرمن همچنین می‌گوید به‌نظر می‌رسد که مشتریان هدست ویژن پرو بیشتر تمایل دارند دستگاه را از فروشگاه تحویل بگیرند؛ حتی اگر سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کرده باشند.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط