اپلیکیشن پخش موسیقی ایرانی مشابه اسپاتیفای معرفی شد

بر اساس جدیدترین اظهارات امیرحسام صمد آقایی، معاون یک شرکت خلاق ایرانی، فرهنگ و عرصه موسیقی کشور در طی سال‌های اخیر ضربه‌های زیادی را از اپلیکیشن‌های پخش موسیقی خارجی دریافت کرده است. از این رو این شرکت خلاق داخلی سامانه‌ی جدیدی را پس از انجام تحقیقات گسترده در حوزه موسیقی راه‌اندازی کرده است که حاوی آرشیو کاملی از آهنگ‌های ایرانی است. گفتنی است که هم هزینه این سامانه از اپلیکیشن‌های خارجی کمتر است و هم سرعت آن از اپلیکیشن‌های خارجی ۴ برابر بیشتر است.

امکانات اپلیکیشن پخش موسیقی ایرانی

این اپلیکیشن پخش موسیقی امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای نمونه‌ای از‌ آن‌ها می‌توان به فرمان صوتی هوشمند اشاره کرد. فرمان صوتی هوشمند کاربر را قادر می‌سازد که تنها با استفاده از دستور صوتی صدا را کم و زیاد کند یا آهنگ‌ را عوض کند. لازم به ذکر است که در این سامانه هیچ احتیاجی به تایپ کردن نیست.

این سامانه به تبلیغات گسترده‌ای احتیاج دارد؛ اما از آنجایی که هزینه تبلیغات بسیار بالا است، شرکت‌های مشغول در حوزه فرهنگ و هنر از پس این هزینه‌ها بر نمی‌آیند. بر اساس سیاست‌های اعلامی مبنی بر حمایت از عرصه آثار هنری و لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی انتظار می‌رود که حمایت‌های همه جانبه‌ای در این زمینه صورت گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *