اپراتورها از نظر شاخص‌های ارتباطی چه وضعیتی دارند؟

شاخص‌های ارتباطی برای اپراتورها بسیار مهم بوده و پیشرفت در هر بخش از این شاخص‌ها منجر به رتبه‌بندی بهتر شرکت‌ها می‌شود. این موضوع در بین متخصصین و فعالان ارتباطات داخلی و خارجی بسیار مهم بوده و به همین منظور، آمار مربوطه به صورت دوره‌ای اعلام می‌گردد. البته اپراتورها نیز از آمارهای مذکور به منظور تبلیغات گسترده خود استفاده کرده و روی نقاط قوت این امتیازات تمرکز می‌کنند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، اپراتورهای فعال کشورمان که در سال‌های اخیر فعالیت زیادی برای جذب کاربر داشتند و البته موفقیت‌هایی نیز در این زمینه کسب کردند، از نظر معیارهای مختلف خطوط واگذارشده دائمی و اعتباری، تعداد کشورهای دارای ارتباط رومینگ، میزان پوشش جاده‌ای، درصد پوشش جمعیتی، شهر و روستاهای تحت پوشش، درصد مکالمات موفق و غیرموفق مورد بررسی قرار گرفتند که باعث شده تا وضعیت کلی این شرکت‌ها مشخص گردد.

متولی انتشار آمار شاخص‌های ارتباطی نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که در ماه‌های اخیر جزو سازمان‌های بسیار فعال و موثر در کشورمان است و توانسته اقدامات موثری را انجام دهد. ایرانسل، همراه اول و رایتل هر کدام در بخش‌های مختلف دارای مزیت‌های گوناگونی هستند و نقاط قوت ویژه‌ای دارند که باعث شده تا کاربران و مشترکین مخصوص خود را جذب نمایند.

شاخص‌های شرکت همراه اول

mci

شاخص‌های شرکت ایرانسل

irancell

شاخص‌های شرکت رایتل

rightel

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *