انتشار لیست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱: درآمد ۲۸ میلیون دلاری یک دختر ۷ ساله

رده‌بندی جدید نشریه فوربز از ۱۰ یوتیوبر برتر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که «جیمی دونالدسون» ۲۳ ساله با نام مستعار «MrBeast» پردرآمدترین محتواساز وب‌سایت یوتیوب در سال ۲۰۲۱ بوده است. در رده‌های بعدی نام «جیک پاول» و «مارکیپلایر» دیده می‌شود. در این لیست همچنین نام یک یوتیوبر ۷ ساله روسی هم به چشم می‌خورد.

به گزارش فوربز، اکانت MrBeast در سال ۲۰۲۱ با دریافت بیش از ۱۰ میلیارد بازدید به درآمد ۵۴ میلیون دلاری رسیده است. در دو سال گذشته یوتیوبر ۱۰ ساله‌ای به نام «رایان کاجی» که اسباب بازی بررسی می‌کرد این رتبه را در اختیار داشت.

۱۰ یوتیوبر برتر ۲۰۲۱ در مجموع حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشتند. دومین یوتیوبر پردرآمد امسال «جیک پاول» با ۴۵ میلیون دلار بود که نخستین بار در سال ۲۰۱۸ به این فهرست راه یافت. در رده سوم هم نام «مارکیپلایر» دیده می‌شود که با خلق ویدیوهای محبوب گیمینگ توانست برند پرطرفداری برای محصولات خود درست کند و درآمدی ۳۸ میلیون دلاری داشته باشد.

۱۶۷ میلیون دلار برای مابقی یوتیوبرهای برتر ۲۰۲۱

جایگاه چهارم به Rhett و Link از کانال Good Mythical Morning تعلق دارد که در سال گذشته میلادی ۳۰ میلیون دلار درآمد داشتند. پنجمین رده متعلق به کانال Unspeakable است که آپلود ویدیو در یوتیوب را حدود یک دهه پیش شروع کرد و در سال گذشته ۲۸.۵ میلیون دلار درآمد داشت.

در رده ششم نام یک کودک ۷ ساله روسی به نام Nastya دیده می‌شود که حدود ۹۰ میلیون مشترک دارد. او کارش را به عنوان کانال جعبه‌گشایی اسباب بازی آغاز کرد، اما حالا با موضوعات دیگری مثل موزیک ویدیوها به درآمد ۲۸ میلیون دلاری رسیده است.

رایان کاجی به عنوان معروف‌ترین بررسی‌کننده اسباب بازی در یوتیوب به رتبه هفتم رسیده و در سال ۲۰۲۱ حدود ۲۷ میلیون دلار درآمد داشته است. کانال Dude Perfect هم با دوربین مخفی‌های خود از رده سوم به هشتم رسیده و حدود ۲۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

«لوگان پاول»، برادر جیک پاول با ویدیوهای بوکس و ولاگ در سال ۲۰۲۱ حدودا ۱۸ میلیون دلار درآمد به دست آورد. او یک پله بالاتر از Preston Arsement قرار دارد که به لطف تمرکز بر ویدیوهای بازی ماینکرفت، درآمدی ۱۶ میلیون دلاری را به اسم خود ثبت کرد.

در کل به نظر می‌رسد که دوران همه‌گیری ویروس کرونا برخلاف سایر بخش‌های صنعت سرگرمی از جمله سینما، برای یوتیوبرها بسیار مفید بوده است. تحقیقات نشان داده که این پلتفرم در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۲.۳ میلیارد کاربر جهانی داشته و روزانه یک میلیارد ساعت ویدیو روی آن تماشا شده است.

 

منبع: دیجیاتو

دوره آموزشی CCNP

مطالب مرتبط