اطلاعات جدیدی در مورد اشتراک پولی توییتر منتشر شد

توییتر به‌زودی سرویس «Twitter Blue» را با هزینه‌ی اشتراک ماهیانه ۳ دلار راه‌اندازی می‌کند.

هفته‌ی گذشته اخباری درباره‌ی تصمیم توییتر برای راه‌اندازی سرویسی با نام «توییتر بلو» منتشر شد و اکنون اطلاعات جدیدی درباره‌ی جزئیات این اشتراک فاش شده است.

به‌ گزارش دیجیتال ترندز، کاربران توییتر با پرداخت هزینه‌ی ماهیانه ۳ دلار می‌توانند از نمایش تبلیغات در فید خود جلوگیری کنند و به ویژگی جدیدی با نام «کلکسیون‌ها» (Collections) دسترسی داشته باشند. ویژگی اخیر به کاربران این امکان را می‌دهد تا توییت‌های مورد علاقه‌ی خود را برای مطالعه‌ی آسان‌تر در زمانی دیگر ذخیره کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اشتراک پولی توییتر، قابلیت «undo» است. این قابلیت که مشابه آن در سرویس‌های ایمیل وجود دارد، تا چند ثانیه پس از ارسال توییت امکان لغو آن را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند تایمر گزینه‌ی undo را بین ۵ تا ۳۰ ثانیه تنظیم کنند.

درحالی‌که کاربران توییتر سال‌ها است تقاضای افزوده‌ شدن امکان ویرایش توییت را دارند، توییتر ویژگی نصفه‌نیمه‌ی undo را آن هم از طریق اشتراک پولی عرضه می‌کند.

احتمال دارد توییتر باگذشت زمان ویژگی‌های دیگری به اشتراک توییتر بلو اضافه کند و حتی سطح‌بندی‌ مختلفی از اشتراک پولی با هزینه‌های متفاوت و دسترسی به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف در نظر بگیرد.

هنوز مشخص نیست توییتر بلو چه موقع به‌صورت جهانی برای ۳۳۰ میلیون نفر کاربر فعال توییتر عرضه می‌شود؛ اما با توجه به شایعات اخیر و اینکه موضوع اشتراک پولی طی یک سال گذشته چندین بار در گزارش‌های مالی توییتر به بحث گذاشته شده است، به‌ نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی رسمی این ویژگی نداشته باشیم.

نظر شما درباره‌ی Twitter Blue چیست؟ آیا امکانات فاش‌شده ارزش پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهیانه دارند؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *