اشتراک‌گذاری پروفایل در استوری Instagram امکان‌پذیر می‌شود

اینستاگرام در حال انتشار قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه‌ می‌دهد پروفایل افراد دیگر را در استوری گوشی‌های اندرویدی خود به اشتراک بگذارند.

الساندرو پالوتزی که تاکنون اطلاعات معتبر زیادی درباره‌ی اینستاگرام فاش کرده است، از تلاش اینستاگرام برای افزودن قابلیت اشتراک‌گذاری پروفایل در استوری خبر می‌دهد. ظاهراً فعلاً کاربران گوشی آیفون به این قابلیت دسترسی ندارند.

پالوتزی می‌گوید اشتراک‌‌گذاری پروفایل یک فرد باعث می‌شود که سایر افراد بتوانند محتواهای عمومی او را ببینند. مشخص نیست که در نسخه‌ی نهایی، امکان اشتراک‌گذاری پروفایل‌های خصوصی نیز وجود خواهد داشت یا نه.

برای استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام کافی‌ است روی سه نقطه‌ی بالای پروفایل شخص مورد نظر ضربه بزنید و گزینه‌ی «اشتراک‌گذاری در استوری» را انتخاب کنید. با این‌کار عکس پروفایل و نام کاربری آن شخص به استوری شما اضافه می‌شود و با ضربه روی لینک در استوری، وارد پروفایل فزذ مورد نظر خواهید شد.

این قابلیت چندین مزیت را با خود به‌همراه دارد؛ به عنوان مثال دنبال‌کنندگان شما می‌توانند در زمان کوتاهی پروفایل شخصی و محتوای صفحه‌ی اینستاگرام فرد دیگر را ببینند و محتواهای جذاب و جدیدی را کشف کنند. این قابلیتی مثبت برای اینستاگرام است و باید دید که کاربران چگونه از آن بهره خواهند برد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط