آی او اس ۱۵.۰.۱ عرضه شد

هفته گذشته، عرضه نسل جدید گوشی‌های آیفون ۱۳ آغاز شد. اما برخی از کاربران اعلام کردند که نمی‌توانند با استفاده از اپل واچ و در حین استفاده از ماسک، گوشی آیفون خود را آنلاک کنند.

اپل اما در واکنش به این گلایه‌ها عنوان کرد که به زودی و با عرضه یک به‌روزرسانی جدید، مشکل مذکور را برطرف خواهد کرد. تا اینکه ساعاتی پیش، نسخه آی او اس ۱۵.۰.۱ پس از یک هفته عرضه به صورت آزمایشی، به صورت رسمی‌منتشر و در اختیار تمامی‌کاربران قرار گرفت.

در توضیحات مربوط به این آپدیت آمده که علاوه بر باگ مربوط به عدم باز کردن قفل گوشی‌های آیفون با اپل واچ در حین استفاده از ماسک، برخی مشکلات و ایرادات نرم‌افزاری گزارش‌شده نیز برطرف خواهد شد. اما اپل به طور دقیق اعلام نکرد که این باگ‌ها، کدامند.

اگر خاطرتان باشد، اپل در ماه آوریل امسال امکان باز کردن قفل گوشی‌های آیفون از طریق اپل واچ در حین استفاده از ماسک را برای کاربران گوشی‌های خود فراهم کرد. قابلیتی کاربردی که می‌تواند در ایام همه‌گیری کرونا و لزوم استفاده از ماسک، بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

حال با این به‌روزرسانی جدید، آن دسته از کاربرانی که این باگ را در گوشی‌های خود مشاهده کرده بودند و قادر به آنلاک کردن دستگاه خود نبودند، می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

منبع:Digiato

آموزش دوره CCNA

مطالب مرتبط