آیفون ۱۳ با ۱ ترابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد

به نقل از زوم ایت

بر اساس شایعات جدید، احتمالا آیفون ۱۳ مدلی با یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت و اپل قیمت بالاتری برای آن در نظر خواهد گرفت.

بالاترین حافظه داخلی در نظر گرفته‌‌شده برای آیفون ۱۲، ۵۱۲ گیگابایت است؛ اما به ‌نظر می‌رسد این موضوع در آیفون ۱۳ متفاوت خواهد بود و این گوشی مدلی با یک ترابایت حافظه خواهد داشت. ازآنجایی‌که آیفون از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، عرضه مدلی با حافظه داخلی بیشتر می‌تواند برای طرفداران این گوشی جذاب باشد.

براساس توییت جان پروسر که همیشه اطلاعات جدیدی از محصولات اپل افشا می‌کند، عرضه مدل یک ترابایتی آیفون ۱۳ در دستور کار اپل قرار گرفته است. بااین‌حال پروسر اعلام نکرده است کدام مدل از آیفون ۱۳ با یک ترابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

hope y’all are ready for 1TB iphones

— Jon Prosser (@jon_prosser) October 28, 2020

ازآنجایی‌که دوربین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و مخصوصا دوربین آیفون عکس‌ها و ویدئوهای بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند، نیاز به حافظه داخلی بیشتر به‌شدت احساس می‌شود. از طرف دیگر قطعا آیفون با حافظه داخلی یک ترابایت قیمت ارزانی نخواهد داشت. در حال ‌حاضر آیفون ۱۲ پرو مکس با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۱۴۰۰ دلار قیمت دارد؛ پس بعید نیست که مدل یک ترابایتی با قیمت ۱۶۰۰ دلار راهی بازار شود.

منبع: UBERGIZMO

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *