آمازون ۶۰۰ برند چینی از ۳ هزار فروشنده مختلف را به طور دائم مسدود کرد

آمازون پیش از این از مسدود کردن ۶۰۰ برند چینی خبر داده بود. اکنون به نظر می رسد این مسدودی دائمی در مورد ۶۰۰ برند از کشورهای چین و از ۳ هزار و ۹۰۰ فروشنده مختلف به طور رسمی تایید شده است. این مسدود سازی پس از نقض سیاست های مربوط به امازون توسط این فروشندگان و برندها و به طور دائم انجام گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون به دلیل نقض سیاست های خود ۶۰۰ برند چینی را به طور دائم مسدود کرد. سخنگوی آمازون اعلام کرد این ۶۰۰ برند به طور آگاهانه سیاست های مربوط به سوء استفاده از بررسی‌ها را نقض کرده بودند.

پیش از این آمازون به دلیل بررسی های جعلی مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود. وال استریت ژورنال گزارشی در رابطه با اهدای کارت هدیه توسط شرکت‌ها برای درج کامنت و در ازای بررسی مثبت کاربران خبر داد. نویسنده این گزارش اعلام کرد برخی از شرکت های چینی در ازای اعلام بررسی کاربران کارت‌های هدیه ۳۵ دلاری با آنها داده بودند.

در چند سال اخیر آمازون سیاست های مربوط به بررسی های تشویقی را تغییر داد. اما برخی از شرکت‌ها این سیاست‌ها را نادیده گرفته و سعی داشتند تا با اهدای محصول رایگان یا بازپرداخت مبلغ از کاربران بخواهند تا پیام های منفی خود را پاک کنند. آمازون نیز در بیانیه اخیر خود به اعتبار بررسی کاربران اشاره کرد و گفت: تلاش امازون در جهت اطمینان خاطر به خریداران و ایجاد یک تجربه عالی در مورد فروش خواهد بود. به همین دلیل آمازون سیاست‌های مشخصی را برای فروشندگان ایجاد کرده تا بتوانند از سوء استفاده ها جلوگیری کند.

منبع:Techna

آموزش دوره CCNA

مطالب مرتبط