۴۲۴ تفکر بابای دارا و بابای نادار ( قسمت هفتم)

 

۳۱- پدر پولدار می گفت. از دیگران کمک بخواهید وقتی مردم ببیند که شما برای کمک به خود مصمم هستید آنها نیز برای کمک به شما بسیار مستعد می شوند که ممکن است شما را شگفت زده کنند.

۳۲- پدر پولدار می گفت. مرتبا به خود نشان کنید که شایسته ثروت هستید

۳۳- پدر پولدار می گفت گاه و بی گاه برای خود پول خرج کنید بخشی از فرایند رسیدن به استقلال مالی فهمیدن این نکته است که شما استطاعت هدر دادن پول را برای خود دارید بعلاوه وقتی شما از پول که دارید لذت می برید انگیزه ای برای پولسازی بیشتر می کنید.

۳۴- پدر پولدار می گفت. به سه دلیل زیر همیشه مقداری پول همراه خود داشته باشید

۱) احساس ثروت بیشتری می کنید

۲) به پول داشتن عادت می کنید.

۳) اعتماد به نفس بیشتر پیدا می کنید. همچنین به این ترتیب ترس خرج کردن پول را از دست می دهیم که این برای ثروتمند شدن حائز اهمیت است. اگر وقتی پول جیب شماست به خود اطمینان ندارید و می ترسید که خرج کنید چطور می توانید انتظار ثروتمند شدن را داشته باشید.

۳۵- پدر پولدار می گفت. زیستن در زمان حال را تمرین کنید زیستن در حال به این معناست که ما از هر کدام که انجام می دهیم بخاطر آن لذت ببریم و نه این که صرفا به دنبال هدف نهایی آن باشیم هرگاه در حال زندگی کنیم ترس را از ذهن می رانیم اساسا ترس مقوله ای است مربوط به حوادثی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد این ترس می تواند آنچنان فلج کننده باشد که انجام هر عمل سازنده ای را برای فرد ناممکن بسازد.

 

برگرفته شده از:

کتاب بابای دارا بابای نادار (رابرت کیوساکی)

مهدی برآسود

@Barasoudchannel

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *