۳ مورد از مهمترین خطاهایی که Apple ID دریافت می‌کنید

به نقل از ویجیاتو

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر تا به حال از دستگاه هایی مبتنی بر سیستم عامل Ios مثل (آیپاد، آیفون، آیپد) یا مک استفاده کرده باشید یا همچنین به فروشگاه آیتیونز رفته باشید، حتما از شما در خواست شده است که یک اپل آیدی ایجاد کنید، اپل آیدی حسابی است که با آن می توانید به تمامی سرویس های اپل دسترسی پیدا کنید. شما می توانید برای خرید موسیقی، خرید اپلیکشن‌ها و نمایش برنامه های تلویزیونی از فروشگاه آیتیونز استفاده کنید، برای استفاده از سرویس آیکلود نیز به یک اپل آیدی احتیاج دارید.

خطاهای ۱۰۰۹
متأسفانه به دلیل قرار گیری کشور ایران در لیست سیاه کمپانی اپل ممکن است گاهی اوقات برای دسترسی به آیتیونز با مشکلاتی مواجه باشید بیشترین خطایی که گاها کاربران ایرانی با آن برخورد می کنند خطای ۱۰۰۹ است، این خطا به این معناست که آیفون و یا دستگاهی که از سیستم عامل ios پشتیبانی می‌کنند به طور قانونی در کشور شما در دسترس نیستند، برای رفع این مشکل میتوانید از برنامه‌های تغییر IP استفاده کنید، همچنین می‌توانید طبق مراحل زیر برای ثبت تغییر کشور اقدام کنید.

تغییر شهر در آیتیونز استور به وسیله دستگاهتان:

۱- به تنظیمات بروید

۲- روی itunes & App stores کلیک کنید

۳- روی View Apple id بزنید.

۴- نام کاربری و و رمز ورود خود را وارد کنید.

۵- روی کشور و منطقه کلیک کنید.

۷- منطقه ای که میخواهید قرار بگیرید را انتخاب کنید.

۸- روی Done کلیک کنید.

خطای محدودیت استفاده از اپل آیدی
خطایThe Maximum number of free accounts have been activated on this iphone محدودیت استفاده از اپل آیدی حداکثر برای ۳ دیواس می‌باشد، یعنی از یک اپل آیدی فقط تا ۳ بار می‌توانید برای اتصال آیکلود در دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

ارور Incorrect Apple Id or Password
ممکن است اسم و یا رمز ورود اپل آیدی خود را اشتباه وارد کرده باشید،همچنین به خاطر داشته باشید که این خطا ممکن است زمانی که رمز اپل آیدی خود را تغییر داده‌اید اما آن را در دیواس خود به روز نکرده اید نیز رخ دهد.‌

مطالب مرتبط