بررسی سرفیس پرو 6 مایکروسافت

نسل جدید سرفیس پرو صرف‌نظر از ارتقای سخت‌افزار به نسل هشتم اینتل و گزینه‌ی رنگ مشکی مات، تفاوت دیگری با گذشته ندارد.

مایکروسافت جایگاه منحصربه‌فردی بین تمام تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی دارد. ردموندی‌ها درکنار اپل، تنها شرکت‌هایی به‌حساب می‌آیند که کنترل سخت‌افزار و نرم‌افزار محصولات خود را دراختیار دارند. آن‌ها در سال ۲۰۱۲ خانواده‌ی محصولات گران‌قیمت سرفیس را به‌عنوان ویترینی برای به‌نمایش‌گذاشتن برتری‌های پلتفرم خود رونمایی کردند. در ابتدای کار، واحد سرفیس با ضرری ۹۰۰ میلیون‌ دلاری دردسرهای متعددی برای مایکروسافت به‌‌بار آورد؛ اما براساس گزارش گارتنر، طی سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ جایگاه پنجم بازار PC آمریکا را نصیب این شرکت کرد و اکنون کسب‌وکاری یک میلیارد دلاری به‌حساب می‌آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *