بلوم؛ گوشی تاشوی جدید سامسونگ

نام گوشی تاشوی جدید شرکت سامسونگ مشخص شد. سامسونگ قصد دارد دومین گوشی تاشوی خود را بلوم نامگذاری کند. کلمه بلوم به معنای شکوفه است.

گلکسی فولد؛ اولین گوشی تاشوی سامسونگ

البته گفته می‌شود سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بیش از یک گوشی تاشو را روانه بازار می‌کند. این شرکت گلکسی فولد را به عنوان اولین گوشی تاشوی خود در سال ۲۰۱۹ تولید کرد و ضعف نمایشگر این گوشی در برابر تاشدن های مکرر باعث ایجاد جنجال‌های فراوان شد.

یک سایت کره‌ای به نام Ajunews علاوه بر افشای نام دومین گوشی تاشوی سامسونگ، افزوده که طراحی گوشی یادشده به گونه‌ای صورت خواهد گرفت که به خصوص بانوان را جذب خود کند. بر همین مبنا انتظار می‌رود بلوم یک گوشی لوکس باشد.

همچنین گفته می‌شود بلوم از قابلیت فیلم برداری و ضبط تصویر با دقت ۸K برخوردار است. این گوشی در سه مدل عادی، پلاس و الترا به بازار می‌آید که هر یک ویژگی‌های خاص خود را خواهند داشت.

شکل جدیدی که برای این گوشی تاشوی سامسونگ ارائه شده علاوه بر اینکه راحت درون جیب جا می شود راه و روش استفاده از تلفن های همراه را متحول خواهد نمود. هدف اصلی برای طراحی این کانسپت استفاده از تکنولوژی اسمارت فون های تاشو سامسونگ و تبدیل نمودن آن به یک محصول جمع و جورتر و طراحی اشکال جدید است.

منبع : خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *