کاربران ایراد جدید PS5 را کشف کردند

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

کاربران بسیاری توانستند درست پس از عرضه کنسول جدید شرکت سونی، پلی استیشن ۵ آن را خریداری کنند و اولین قدم در دنیای نسل جدید کنسول‌ها را بردارند. با وجود آن که افراد بیشتری وجود دارند که دوست داشتند جای خریداران پلی استیشن ۵ قرار داشته باشند اما به نظر می‌آید آن دسته از اشخاصی که همچنان دستشان به Play Station 5 نرسیده چیز زیادی را از دست نداده‌اند و در واقع از دردسرهای بسیاری در امان مانده‌اند.

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها و شکایت‌های صورت گرفته توسط کاربران، کنسول جدید شرکت سونی صداهای عجیب و بلندی از خود تولید می‌کند و پروانه فن آن بسیار مشکل‌ساز است. با وجود بروز مشکل جدید برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، به نظر می‌آید راه برطرف کردن آن نیز فراهم شده است؛ هرچند کاربران برای رهایی از این مشکل اشتراک ضمانت‌نامه کنسول به اتمام می‌رسد. به دنبال وقوع چنین مشکلاتی، برخی از کاربران از صدای عجیب پروانه‌های فن کنسول شکایت کرده‌اند و اظهار داشتند به محض روشن شدن دستگاه سر و صدای عجیبی آغاز می‌شود.

راه برطرف کردن مشکل جدید پلی استیشن ۵

یکی از کاربران پس از آن که این مشکل را در توئیتر مطرح کرد دست به تعمیر کنسول خود زد و پس از مدتی نتیجه کار خود را با مخاطبان شبکه مجازی توئیتر در میان گذاشت. وی برای برطرف کردن مشکل PS5 ابتدا آن را باز کرد و متوجه شد علت صدای عجیب پلی استیشن ۵ وجود یک برچسب اضافه بر روی پروانه‌های فن خنک کننده آن بوده است. طبق اطلاعاتی که این کاربر با مخاطبان خود در میان گذاشته سر و صدای مورد نظر پس از برداشتن برچسب برطرف شده و دیگر اثری از آن باقی نمانده است.

از آن جایی که یکی از ایرادات پلی استیشن ۴ صدای عجیب فن خنک کننده آن بود، وجود چنین مشکلی در کنسول نسل جدید بسیار برای کاربران آزار دهنده به نظر می‌آید. گفتنی است؛ جدا از موارد این چنینی کنسول پلی استیشن ۵ صدای کمی از خود تولید می‌کند. کاربران همچنین باید در نظر داشته باشند که باز کردن خودسرانه کنسول‌ها اشتراک ضمانت‌نامه را باطل می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *