مهلت ثبت‌نام آزمون رادیو آماتوری تمدید شد

به نقل از مهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان به دریافت گواهی نامه رادیو آماتوری، فعالیت در این حوزه و به منظور ایجاد بستر مشارکت هر چه بیشتر متقاضیان، مهلت ثبت‌نام آزمون رادیو آماتوری تمدید شد.

وی افزود: تمدید مهلت ثبت‌نام این آزمون همچنین به متقاضیان این فرصت را می‌دهد که بر مهارت و تسلط خود در بخشهای تئوری و عملی آزمون به ویژه آزمون شنیداری مورس افزوده و با آمادگی بیشتر در آزمون رادیو آماتوری شرکت کنند.

محسنی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ثبت‌نام و برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اعلام کرد: متقاضیان دریافت گواهینامه رادیو آماتوری در دو سطح مبتدی و عمومی می‌توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، وارد سامانه ثبت‌نام در آزمون رادیو آماتوری مبتدی یا عمومی شده و پس از مطالعه موارد درج شده، اطلاعات مورد نیاز را ثبت و تایید نهایی ثبت‌نام را دریافت کنند.

معاون امور رادیویی رگولاتوری تصریح کرد: تاریخ و جزئیات نحوه برگزاری این آزمون الکترونیکی، از طریق پورتال سازمان و پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *