معرفی مینی پیسی گیمینگ تاماهاک ریزر

ریزر از مینی پیسی گیمینگ خود به نام تاماهاک در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. این مینی پی سی گیمینگ حاصل افزودن پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند به NUC جدید اینتل است.

اوایل سال میلادی جدید بود که اینتل از جدیدترین مینی پی سی خود، به نام Ghost Canyon رونمایی کرد. این NUC مجهز به تراشه i9 اینتل است و به واسطه اندازه بزرگترش نسبت به مدل‌های قبلی، می‌توان پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند بزرگ را به آن متصل کرد.

همین خصوصیات برای ریزر کافی بود تا با بهره بردن از آن‌ها، مینی پی سی گیمینگ خود به نام تاماهاک را بسازد. قیمت تاماهاک هنوز مشخص نیست، ولی به گفته ریزر این مینی پی سی می‌تواند شامل یک پاور ۷۵۰ واتی، پردازنده i9 اینتل، رم ۶۴ گیگی دی دی آر ۴ و پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce RTX 2080 باشد. چنین مشخصات سخت افزاری، عملکرد قدرتمند را در کنار اندازه کوچک و قابلیت جا به جایی آسان برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

جدای از تاکید ریزر بر اندازه کوچک این کامپیوتر، تاماهاک همچنین بهترین گزینه برای کسانی است که تجربه سر هم کردن کیس کامپیوتر را ندارند. با خرید این مینی پی سی، خود را از دردسر نصب سخت افزارها درون کیس و اتصال آن‌ها به یکدیگر خلاص خواهید کرد!

تاماهاک

NUC اینتل خود یک کارتریج است که شامل سی پی یو، رم و حافظه است. اضافه کردن و اتصال سخت افزارهای دیگر به این کارتریج فوق العاده ساده است و حتی می‌توانید به آسانی سی پی یو، رم و حافظه اورجینال دستگاه را با نمونه‌های دلخواه خودتان تعویض کنید. تنها کافی است که قفل محفظه کامپیوتر را باز کرده و آن را بیرون بکشید.

تاماهاک

کسانی که تا به حال یک کیس معمولی را سر هم نکرده‌اند، قطعا از این طریق نیز این کار را یاد نمی‌گیرند، اما تاماهاک جمع و جور کردن یک پی سی گیمینگ را به میزان قابل توجهی ساده‌‌تر کرده است. فعلا باید منتظر باشیم تا ببینیم هنگام عرضه این محصول در چهارماه اول سال ۲۰۲۰، استقبال از آن چقدر خواهد بود.

منبع : گجت نیوز

مطالب پربازدید:
آموزش راه اندازی روتر سیسکو به زبان ساده
گواهینامه امنیتی SSL / آموزش نصب و فعال سازی آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *