معرفی بهترین هاست لینوکس + مزایای خرید هاست اقتصادی گنجه

معرفی بهترین هاست لینوکس + مزایای خرید هاست اقتصادی گنجه

یکی از لازمه‌های موفقیت یک کسب و کار آنلاین در دراز مدت، انتخاب بهترین خدمات میزبانی وب است. برخورداری از ویژگی‌ها و امکانات پیشرفته مانند مانیتورینگ همه ساعته و یا امنیت بالا از جمله ویژگی‌هایی است که یک سرویس میزبانی وب را از دیگر سرویس‌ها متمایز می‌کند. اگر برای پیشبرد اهداف کسب و کار خود، به خدمات میزبانی وب احتیاج دارید، ما به شما هاست لینوکس گنجه را معرفی می‌کنیم.

برای آشنایی با امکاناتی که با خرید هاست لینوکس از گنجه هاست از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی هاست لینکوس گنجه هاست

گنجه هاست باسابقه نزدیک به ۱۰ سال، به عنوان یکی از بهترین‌ ارائه دهندگان خدمات هاستینگ در ایران شناخته می‌شود. این شرکت ۵ مدل هاست در پلن‌های مختلف و با منابع گوناگون به کاربران عرضه می‌کند:

  1. هاست لینوکس
  2. هاست وردپرس
  3. هاست فروشگاهی
  4. هاست لینوکس Ultrahost
  5. هاست دانلود

اصلی‌ترین ویژگی هاست لینوکس گنجه سازگاری با طیف مختلفی از نیازهای کاربران است. به عبارتی شما با مشاهده پلن‌های مختلف هاست لینوکس در سایت، خواهید دید که مهم‌ترین عامل ایجاد و ارائه پلن‌های مختلف، توجه به نیاز افراد است.

علاوه براین هاست لینوکس گنجه هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری، کیفیت و سرعت خیلی خوبی دارد. در ادامه همین متن ویژگی‌ها و امکانات این نوع از هاست را به صورت جزئی‌تر بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌ های هاست لینوکس گنجه

هاست لینوکس گنجه را، هم می‌توانید روی سرورهای داخلی ایران و هم سرورهای خارجی تهیه کنید. علاوه بر این در صورت عدم رضایت می توانید تا یک هفته پس از خرید وجه پرداختی خود را دریافت کنید. چه چیزی از این بهتر؟

پشتیبانی عالی

پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته و حرفه‌ای از دیگر مزایای تهیه هاست لینوکس است. متخصصان فنی در گنجه هاست، با هدف رفع نیازهای شما به عنوان یک کاربر در هر زمان پاسخگوی شما خواهند بود. ویژگی‌های سخت افزاری بسیار عالی از جمله انتخاب بهترین سرورها برای میزبانی از جمله فاکتورهایی است که خدمات گنجه را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌کند.

آپتایم بالا

علاوه بر این تمامی سرورهای گنجه هاست به صورت ۲۴ ساعته در طول سال مانیتورینگ می‌شوند. این به این معناست که با بروز کوچک‌ترین مشکل متخصصان متوجه آن خواهند شد. در نتیجه در سریع‌ترین زمان نیز آن را رفع خواهند کرد. آپتایم ۹۹.۹% نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت هاست لینوکس در گنجه است. در صورتی که از عدم دسترسی به سایت خود به صورت لحظه‌ای کلافه شده‌اید، به شما این اطمینان را می‌دهیم که با خرید از شرکت میزبانی وب گنجه این مشکل شما رفع خواهد شد.

منابع عالی با قابلیت ارتقاء

همان‌طور که ابتدای مقاله ذکر کردیم، هاست لینوکس گنجه با منابع و پلن‌های مختلف در دسترس است. بستگی به نیاز خود شما می‌توانید از پلن مدنظر خود استفاده کنید. اما در صورتی که نیاز به منابع بیش‌تری نیز داشتید، نگران نباشید. هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید منابع هاست خود را به راحتی ارتقاء دهید.

تصور کنید در شرایط خاصی برای مدیریت بهینه سایت خود به منابع بیشتری احتیاج دارید. ارتقاء آنی منابع در خدمات گنجه نیز از دیگر امکانات مناسب این شرکت است. در هر زمان از شبانه‌روز شما می‌توانید از طریق پنل کاربری خود برای ارتقاء منابع اقدام کنید. این فرآیند در سریعترین زمان پس از پرداخت وجه برای شما اعمال خواهد شد. همین شرایط در هنگام خرید نیز برای شما وجود دارد. یعنی به محض خرید هاست لینوکس و پرداخت وجه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرویس هاستینگ خود را تحویل خواهید گرفت.

linox
کنترل پنل سی پنل

هاست لینوکس گنجه روی کنترل پنل سی‌پنل مدیریت می‌شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید سی‌پنل مشهورترین و قدرتمندترین کنترل پنل در سراسر جهان است. شما با تهیه این هاست محدودیتی در انتخاب پسوند دامنه خود نخواهید داشت. ویژگی‌های هاست لینوکس گنجه هر مدیری را برای خرید قانع می‌کند. اینطور نیست؟

تفاوت هاست لینکوس با هاست لینکوس UltraHost

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شده باشد که تفاوت اصلی هاست لینوکس با هاست لینوکس UltraHost چیست؟ تا اینجا با مهمترین ویژگی‌های هاست لینوکس آشنا شدید. در ادامه امکاناتی را که با تهیه هاست لینوکس حرفه‌ای از گنجه از آن‌ها برخوردار می‌شوید را بخوانید.

عمده‌ترین تفاوت این دو نوع هاست را می‌توان در ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن‌ها دانست. هاست لینوکس فوق حرفه‌ای برای افرادی که به منابع بیشتری در سایت خود احتیاج دارند مناسب‌تر است. مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند در هاست لینوکس فوق حرفه‌ای گنجه از جمله استفاده از قدرتمندترین وب سرور جهان به نام لایت اسپید، استفاده از هاردهای قوی NVMe و همچنین کانفیگ‌های اختصاصی باعث شده است که این نوع هاست به عنوان اولین انتخاب افراد حرفه‌ای شناخته شود.

هاست لینوکس اولترا برای سایت‌های با ترافیک بالا بسیار مناسب است. با تهیه این سرویس شما می‌توانید از منابع بسیار بالا و سرعت عالی برای مدیریت سایت خود بهره‌‌مند شوید.

سخن آخر

اگر شما هم به عنوان مدیر یک سایت از خدمات هاستینگ ضعیف خسته و کلافه شده‌اید و یا در ابتدای راه هستید و برای انتخاب هاست مناسب سردرگمید، هاست لینوکس گنجه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. گنجه هاست یکی از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران بوده و برای خرید هاست با قیمت مناسب برای شما مناسب خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *