معرفی بهترین نقشه‌های تمرینی کانتر استرایک+ویدیو

به نقل از ویجیاتو

در سری ویدیوهای آموزش کانتر استرایک سراغ ترفندهایی می‌رویم که به شما اجازه می‌دهند موثرتر بازی کنید. منظور از موثرتر بازی کردن است که بتوانید بیشتر کیل بگیرید و در راستای رسیدن به پیروزی بهتر عمل کنید. طبیعی است که رسیدن به این درجه در بازی نیازمند تمرین و وقت‌گذرانی فراوانی است، البته با توجه به ترفندهای آموزشی ما. درضمن، اشتراک‌گذاری ویدیو با دوستانتان را فراموش نکنید.

کانتر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ است. نه فقط در ایران، بلکه در کل جهان. اگر سری به آمار و ارقام منتشر شده از استیم بزنیم می‌بینیم که کاتتر استرایک با اختلاف بیشترین پلیر همزمان را دارد. این بدین معنیست که حتی با گذشت چندین و چند سال از انتشار نسخه آخر بازی یا درواقع Global Offensive هنوز کاربران تشنه تجربه آن هستند.

 

 

Global Offensive دو سال گذشته همزمان با معرفی حالت بتل رویال یا Danger Zone بازی رایگان شد. این مسئله به محبوبیت بازی کمک ویژه‌ای کرد. در ایران نیز بسیاری از کاربران کانتر را پس از رایگان شدن دریافت کردند. عدم نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند برای اجرا شدن و پینگ مناسب دو دلیل اصلی محسوب می‌شوند که کانتر تا این حد در ایران طرفدار دارد.

از طرفی وقتی صحبت از یک بازی استاندارد و بدون عیب می‌شود، همچنان نام کانتر می‌درخشد. درواقع ما با یکی از بالانس‌ترین تاکتیکال شوترهای حال حاضر مواجهیم که از هر نظر بی‌نقص ظاهر می‌شود. از سیستم صدای بازی گرفته تا گیم‌پلی و مکانیزم سلاح‌ها که همه و همه موجب می‌شوند شما تجربه‌ای لذت‌بخش و هیجان انگیز از بازی داشته باشید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید نقشه‌هایی توسط کاربران طراحی شده که به شما اجازه می‌دهند در آن‌ها هدف‌گیری و کنترل ریکویل سلاح‌هایتان را تمرین کنید. حتی در برخی از این مپ‌ها راهنمایی قرار داده شده تا بدانید دقیقا از کدام نقطه و با چه زاویه‌ای نارنجک‌هایتان را پرتاب کنید تا بهترین تاثیر را در روند بازی داشته باشند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بهترین نقشه‌های تمرینی کانتر استرایک را معرفی کنم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *