آیا سری وان پلاس ۸ زیباترین گوشی‌های شرکت وان پلاس خواهند بود؟

به نقل از مدیرعامل وان‌پلاس که اخیرا اعلام کرده، خانواده‌ی وان‌پلاس ۸، زیباترین گوشی‌های وان‌پلاس خواهند بود. سری جدید این گوشی‌ های وان‌پلاس قرار است خرداد سال آینده معرفی شوند.

پیت لاو، مدیرعامل وان‌پلاس اخیرا ادعا کرد گوشی‌های وان پلاس ۸ که قرار است ماه مه سال آینده (خرداد ۱۳۹۹) معرفی شوند، «زیباترین» گوشی‌های وان‌پلاس خواهند بود. این شرکت قصد دارد سه گوشی هوشمند از خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ با نام وان‌پلاس ۸، وان‌پلاس ۸ پرو و وان‌پلاس ۸ لایت به بازار عرضه کند.

رندرهای منتشر شده از وان‌پلاس ۸ پرو، طراحی صفحه‌نمایش حفره‌دار را نشان‌ می‌دهند که شبیه رندرهای فاش شده از وان‌پلاس ۸ و گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و سری گلکسی نوت ۱۰ است. گوشی وان‌پلاس ۸ پرو مانند نسل قبل خود دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن ۶/۶۵ اینچ و کمی بزرگ‌تر از پنل ۶/۵ اینچی وان‌پلاس ۸ است.

موبایل وان پلاس8

شایعه شده که وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس پرو از اتصال ۵G نیز پشتیبانی می‌کنند. هردوی آن‌ها از پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 بهره می‌برند. این دو گوشی را می‌توان با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خریداری کرد. از طرف دیگر، وان پلاس ۸ لایت از پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 1000 و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x استفاده می‌کند.

موبایل وان پلاس8

پیش‌بینی می‌شود که وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ لایت از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۳۰ وات بهره ببرند؛ درحالی‌که ممکن است وان‌پلاس ۸ پرو باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۵ واتی داشته باشد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *