مایکروسافت عرضه مینی یخچال‌های ایکس‌باکس سری ایکس را تائید کرد

به گزارش آیتی رسان آرون گرینبرگ؛ یکی از مقامات شرکت مایکروسافت پیش‌تر وعده داده بود که این کمپانی در صورت پیروزی در یک رقابت توئیتری از مینی یخچال‌های ایکس‌باکس سری ایکس رسما رونمایی خواهد کرد. وی به قول خود وفادار بود و خطاب به فالوورهایش اعلام کرد که مایکروسافت با برنامه‌ریزی برای عرضه یخچال‌های سری ایکس به حرکت روبه جلو خود ادامه خواهد داد. وی به قیمت‌گذاری، زمان عرضه و حتی مشخصات اجمالی این یخچال‌ها هیچ اشاره‌ای نکرد؛ اما می‌توان اطمینان داشت که جایگیری آن‌ها در منزل نسبت به یخچال‌های فول‌سایز تولید شده توسط مایکروسافت برای استفاده کاربران اینترنت آسان‌تر خواهد بود.

آرون گرینبرگ با انتشار توئیتی اعلام کرد:

“ضمن تشکر از کلیه افرادی که در رای‌گیری شرکت کردند؛ بایستی خاطرنشان کرد که دنبال کردن این رقابت بسیار هیجان‌انگیز بود. اکنون که ایکس‌باکس در این رقابت پیروز شده است؛ ما به وعده خود برای ساخت مینی یخچال‌های ایکس‌باکس سری ایکس عمل خواهیم کرد. البته در ابتدا نسخه‌ای از این محصول با بازی‌های متعدد را برای دوست و رقیب خود یعنی Skittles ارسال خواهیم کرد.”

اکنون نخستین مینی یخچال واقعی در اختیار رقیب توئیتری ایکس‌باکس در این رقابت با نام Skittles قرار می‌گیرد و ظاهرا این‌بار قضیه کاملا جدی است. درک چرایی انجام این اقدام از سوی مایکروسافت امری پیش پا افتاده است. این حرکت با هدف جلب توجه مخاطبان و منصرف نمودن آن‌ها از خریداری کنسول پلی‌استیشن ۵ انجام شده است. اکثر ابزارهای گیمینگ از لوازم زینتی نظیر لباس‌ها و فیگورها الهام گرفته می‌شوند. با این‌حال مینی یخچال جدید نوعی وسیله کاربردی است که مدت‌ها پس از بازنشستگی ایکس‌باکس نیز به‌صورت روزمره قابل استفاده خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *