قابلیت حذف خودکار ۲۴ ساعته استوری‌ها برای همه کاربران به توئیتر اضافه شد

به نقل از ایتنا

توئیتر در حال ارائه Fleets (پیام‌های خودحذف‌شونده‌اش)، برای همه کاربران است؛ این شبکه اجتماعی پست‌های موقتی استوری‌مانند را در اوائل سال جاری در ورژن بتا منتشر کرده بود. قابلیت فلیت‌ها، که در ماه مارس ۲۰۲۰ منتشر شد، در کشورهای برزیل، ایتالیا، هند و کره جنوبی به عنوان راهی برای اشتراک‌گذاری محتوایی که کاربران مایلند تا بعد از مدتی حذف شوند راه‌اندازی شد.

به نقل از اسلش‌گیر، جاشوا هریس و سام هاوسون، مدیران محصولات توئیتر، در بلاگ این شرکت توضیح دادند که «تازه‌واردها به توئیتر، فلیت‌ها را راهی آسان‌تر برای اشتراک‌گذاری آنچه در ذهنشان است یافته‌اند. از آنجا که این پیام‌ها پس از یک روز از معرض دید خارج می‌شوند، فلیتس به افراد کمک کرده تا در اشتراک‌گذاری افکار، نظرات و احساسات شخصیو سببی احساس راحتتری داشته باشند».

تا حدود زیادی مانند استوریهای اینستاگرام، پاسخ دادن به فلیت‌ها همانند آنچه برای پاسخهای معمول توئیتر وجود دارد نخواهد بود. بلکه شما می‌توانید یک پاسخ متنی یا یک ایموجی را به نویسنده فلیت ارسال کنید، که در پیام مستقیم (DM) وی (با این فرض که DM وی باز باشد) قابل رویت خواهد بود و یک پاسخ قابل رویت برای همه نیست. همچنین ری‌توئیت کردن یک فلیت امکان‌پذیر نخواهد بود، هرچند که شایان ذکر است که هیچ چیز مانع از آنکه یک اسکرین‌شات از آنچه پست کرده‌اید بگیرید و آن را ذخیره کنید نمی‌شود.

فلیت‌ها می‌توانند متن ساده باشند، یا واکنشها به توئیت‌های دیگر باشند، یا حاوی عکسها یا ویدئوها. پشتیبانی از پس‌زمینه‌ها و گزینه‌های متنی مختلف، به همراه ایموجی‌ها، وجود دارد. توئیتر می‌گوید که در آینده استیکرها و پخش زنده تصویری را، برای کاربردهای فوریتر، خواهد افزود.

اگر شما DM توئیترتان را قفل کرده‌اید تا فقط پیام‌ها را از افرادی که دنبال می‌کنید بپذیرید، واکنش‌ها و پاسخ‌ها به فلیت‌ها از همان دسته از افراد دریافت خواهید کرد. دنبال‌کنندگان شما فلیت‌ها را در بالای تایم‌لاین خانه، یا در صورتی که پروفایل توئیترتان را باز کنند، خواهند دید.

توئیتر می‌گوید که ظرف چند روز آینده قابلیت فلیت‌ها را برای همه کاربران توئیتر و iOS قابل دسترسی خواهد کرد و از طریق ظاهر شدن ردیفی از دایره‌ها در بالای این اپ از فراهم شدن این قابلیت مطلع خواهید شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *