شایعه: سامسونگ به دنبال معرفی مدل لوکس گلکسی زد فولد ۳ برای بازار چین است

بر اساس شایعات، سامسونگ می‌خواهد مدلی لوکس از گلکسی زد فولد ۳ به نام گلکسی W22 برای بازار چین عرضه کند.

سامسونگ سال گذشته گوشی هوشمندی به نام گلکسی W21 نسخه‌ی ۵G معرفی کرد که در واقع نسخه‌ای محدود از گلکسی زد فولد ۲ برای بازار چین بود؛ گوشی هوشمندی که طراحی شیک و البته برچسب قیمت گران‌تر از زد فولد ۲ داشت. پس از اینکه مشخص شد سامسونگ به دنبال معرفی نسل بعدی گلکسی زد فولد ۲ است، شایعاتی در مورد نسخه‌ی بعدی گلکسی W21 نیز در فضای مجازی مطرح شد.

احتمال ساخت و عرضه‌ی گلکسی W22 نسخه‌ی ۵G در بازار چین را تأیید می‌کند. در گزارش آمده است که نسخه‌ی لوکس سری گلکسی W با شماره مدل SM-W2022 به مرحله‌ی تولید رسیده و تنها در رنگ‌ مشکی عرضه خواهد شد. متأسفانه هنوز مشخص نیست چه تفاوت‌هایی میان گلکسی W22 نسخه‌ی ۵G و گلکسی زد فولد ۳ وجود دارد؛ اما می‌توان انتظار داشت که بیشترین تفاوت در طراحی ظاهری باشد.

گلکسی W21 نسخه‌ی ۵G با قیمتی معادل ۳۰۸۸ دلار روانه‌ی بازار چین شد؛ درحالی‌که گلکسی زد فولد ۲ در چین با قیمت ۲۶۲۵ دلار فروخته می‌شود. چنین افزایش قیمتی بیشتر بابت طراحی ظاهری است؛ زیرا از نظر مشخصات سخت‌افزاری تفاوتی میان دو گوشی هوشمند وجود ندارد. شاید به همین دلیل بتوانیم حدس بزنیم که بیشتر تفاوت‌های مدل‌های جدید در طراحی ظاهری خلاصه خواهد شد و احتمالا تفاوت بسیار کمی از نظر سخت‌افزاری میان گلکسی W22 نسخه‌ی ۵G و گلکسی زد فولد ۳ وجود خواهد داشت.

سؤال بعدی، زمان عرضه‌ی گلکسی W22 نسخه‌ی ۵G به بازار است. نسخه‌ی پیشین این محصول چند ماه پس از عرضه‌ی جهانی گلکسی زد فولد ۲ معرفی و سپس تنها به بازار چین عرضه شد؛ اما در گزارش آمده است که گلکسی W22 نسخه‌ی ۵G احتمالا هم‌زمان با گلکسی زد فولد ۳ معرفی و راهی بازار چین خواهد شد.

بازار چین برای سامسونگ جایگاه ویژه‌ای دارد و شرکت کره‌ای تلاش می‌کند در کنار محصولات مختلف، مدل‌های لوکس با قیمت‌هایی به‌مراتب بالاتر از بازارهای دیگر را در چین عرضه کند. در واقع گلکسی W21 نسخه‌ی ۵G اولین گوشی هوشمند گران‌قیمت این سری نیست و سامسونگ طی سال‌های گذشته مدل‌های مختلفی از این سری با طراحی‌های متفاوت به بازار چین عرضه کرده است که برای مثال می‌توان به گلکسی W2019 با قیمت معادل ۲۷۰۰ دلار اشاره کرد.

نظر شما کاربران زومیت در مورد تلفن‌های هوشمند گلکسی با مشخصات ظاهری لوکس و قیمت به‌مراتب گران‌تر از سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ چیست؟ آیا تمایلی به انتخاب مدلی از محصولات گران‌قیمت سری گلکسی W دارید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *