سونی دوربین‌های DSLR را از وب‌سایت و سبد محصولات خود حذف کرد

با نگاهی به فهرست کامل دوربین‌های سونی در وب‌سایت رسمی شرکت، به خوبی متوجه می‌شویم که دیگر خبری از دوربین‌های DSLR  مانت A در فهرست محصولات سونی نیست. مشخص نیست دقیقا چه زمانی این محصولات از خط تولید سونی حذف شده‌اند، فقط اطلاعات وب‌سایت شرکت خبر از حذف شدن آنها در سبد محصولات سونی می‌دهد.

سونی معمولا خبرهای زیادی در مورد دوربین‌های مانت A منتشر نمی‌کند. در نتیجه حذف شدن این محصولات بدون اینکه خبری در مورد آنها به اشتراک گذاشته شود، چندان هم عجیب نیست. آخرین باری که در مورد دوربین‌های DSLR خبری منتشر شد به شهریور ماه سال گذشت برمی‌گردد که خبری در مورد عملکرد فوکوس خودکار دوربین‌های بدون آینه مانت A مطرح شده بود. پیش از این خبر نیز، در سال ۲۰۱۶ مجددا خبر دیگری در مورد دوربین‌های مانت A به اشتراک گذاشته شده بود.

دوربین‌ سونی a77 II در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد و حتی در همان مقطع زمانی نیز برخی بر این باور بودند که این شرکت به زودی تغییراتی در طراحی و مشخصات این محصول ایجاد می‌کند.

دوربین سونی a68 در سال ۲۰۱۵ با فوکوس خودکار ۴D به عنوان پرطرفدارترین ویژگی این محصولات به بازار عرضه شد. دوربین a99 II  نیز آخرین DSLR تولید شده توسط سونی بود که سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و از حسگر جدید ۴۲.۴ مگاپیکسلی Exmor R CMOS بهره می‌برد.

در سال ۲۰۱۵ خبرهایی مبنی بر تصمیم سونی برای توقف تولید دوربین‌های مانت A مطرح شد. اما این اتفاق نیفتاد و یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۶ دوربین a99 II  معرفی شد.

اما به نظر می‌رسد بالاخره با تغییر استراتژی‌های شرکت، فروش پایین و برخی عوامل دیگر، در نهایت سونی تصمیم گرفته نقطه پایانی برای تولید دوربین‌های مانت A در نظر بگیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *