ساخت ویدیو های سی ثانیه ای در Reels اینستاگرام

به نقل از تکنا

پس از اعلام اینستاگرام کلیه کاربران ریلز می‌توانند توسط این برنامه ویدیوهای ۳۰ ثانیه ای بسازند. ریلز اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را ارائه داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام در بیانیه اخیر خود از به روز رسانی ریلز به کاربران خبر داد. پیش از این کلیه کاربران اینستاگرام اعلام کرده بودند که رابط کاربری Reels جذابیتی نداشته و اینستاگرام نیز با بیان این موضوع اعلام کرده بود این سرویس نتوانسته به اندازه کافی برای کاربران جذاب باشد.

به نظر میرسد کلیه تغییرات سرویس ریلز با نظر خود کاربران انجام گرفته است. از تغییرات مهم این سرویس می توان به دو برابر شدن زمان ویدیو های منتشر شده و همچنین ویرایش سریع و ساده ویدیوها اشاره کرد. پیش از این کلیه کاربران این سرویس تنها می توانستند ویدیو های ۱۵ ثانیه ای تهیه کنند که با کمک نسخه به روزرسانی می توان این زمان را به دو برابر افزایش داد.

البته هنوز هم تیک تاک با ارائه ویدیو های کوتاه یک دقیقه ای محبوبیت بیشتری دارد. ابزارهای داخلی در نسخه به‌روز شده ریلز به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیپ های ساخته شده را اصلاح و یا آنها را حذف کنند. این قابلیت ها می‌توانند کاربران را برای تولید محتوای اختصاصی ترغیب کند. هنوز تعداد کاربران این سرویس مشخص نیست و اینستاگرام نیز تا کنون رقمی را اعلام نکرده است. البته انتشار ویروس کرونا نیز فرصت مناسبی را برای این پلتفرم فراهم کرده بود تا کاربران زیادی را به خود جذب کند.

پس از توجه بسیار زیاد به تیک تاک اینستاگرام بر آن شد تا سرویس مشابه با آن با نام ریلز راه اندازی کند. همچنین سرمایه گذاری بسیاری نیز برای آن درنظر گرفته بود. کاربران این سرویس عقیده دارند کار با ریلز و تهیه ویدئو توسط آن چندان رضایت بخش نیست، البته قابلیت های نسخه جدید می تواند برخی از مشکلات کاربران را رفع کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *