تصاویری از نمونه اولیه مایکروسافت سرفیس پرو ۸ فاش شد

به نقل از کلیک

تصاویری از نمونه اولیه مایکروسافت سرفیس پرو ۸ فاش شده است که نشان می‌دهد محصول آینده مایکروسافت شباهت ظاهری زیادی با سرفیس پرو ۷ خواهد داشت؛ اما از نظر ساختار درونی کمی متفاوت است.‌‌‌‌‌‌

براساس گزارش MSPowerUser نمونه اولیه مایکروسافت Surface Pro 8 به سختی از مدل سرفیس پرو ۷ که قبلا رونمایی شده است، قابل تشخیص است. بیشتر شباهت این دو مدل در طراحی این دو دستگاه است؛ ولی از نظر ساختار درونی با هم تفاوت هایی دارند. مایکروسافت سرفیس پرو ۸، پردازنده اینتل Core i7-1165G7، رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی دارد. این دستگاه فاقد پورت Thunderbolt 3 است. سرفیس پرو ۷ باتری ۴۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشت؛ اما مدل جدید سرفیس، باتری بزرگتر ۵۰,۰۳۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای خواهد داد.


این دستگاه هنوز در حال توسعه است و تنها نمونه اولیه آزمایشی آن ساخته شده است. احتمالا این شرکت در طراحی و سایر جنبه‌های این دستگاه تغییراتی ایجاد خواهد کرد. برای مثال ممکن است طراحی و سایز حاشیه های اطراف نمایشگر در مدل جدید تغییر کند. تا زمانی که این دستگاه در این مرحله قرار دارد، نمی توان با اطمینان چیزی در مورد طراحی و ویژگی های این دستگاه گفت و باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم که به زودی از سمت شرکت تولیدکننده منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *